Бензиновите V6 бензинови двигатели с турбокомпресор от този списък са доказателство, че компресорът не винаги е причина за главоболие за собственика. Надеждни, издръжливи и без вродени болежки, през годините тези мотори са доказали, че могат да изкарат стотици хиляди километри.
Пет от най-здравите V6 турбо двигатели (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen EA839 3.0 TFSI
Началото обаче не беше безпроблемно. При двигателите от първите години (особено преди моделната 2019 година) често се забелязват течове на масло - изпод капака на верижното задвижване, уплътненията и уплътнението на топлообменника. Причината често беше фабричният уплътнител, който загуби еластичност с 60 000 - 80 000 км. С течение на времето този проблем беше решен.
Началото обаче не беше безпроблемно. При двигателите от първите години (особено преди моделната 2019 година) често се забелязват течове на масло - изпод капака на верижното задвижване, уплътненията и уплътнението на топлообменника. Причината често беше фабричният уплътнител, който загуби еластичност с 60 000 - 80 000 км. С течение на времето този проблем беше решен.
Имаше и оплаквания за леко почукване на вериги по време на студен старт - по-често в автомобили с пробег над 120 000 км. Това не винаги показва сериозен проблем, но изисква внимателна диагноза.


0