Суперколите: те са една от главните причини да се вълнуваме от автомобили като цяло, дори когато животът ни е оборудвал със скромна малолитражка трета употреба. Но невинаги съчетанието от спортна външност и могъщ двигател дава добър резултат. Тези десет модела, подбрани от Top Gear, го доказват: те са или пазарни провали, или дизайнерски или инженерни недоразумения. Или, най-често, всички тези неща в едно.
10-те най-калпави суперколи (ГАЛЕРИЯ):
Aston Martin Virage (1989)
В Aston подготвяха тази кола за икономическия бум в началото на 80-те, но обичайното им размотаване я изкара на пазара чак в началото на 90-те, когато вече бе започнала глобална депресия. Освен това Virage бе неумело сглобен, посредствен за каране и струваше чудовищните за онова време 120,000 лири - въпреки че ползваше безогледно компоненти (включително фарове) от четири пъти по-евтиното Audi 200.
В Aston подготвяха тази кола за икономическия бум в началото на 80-те, но обичайното им размотаване я изкара на пазара чак в началото на 90-те, когато вече бе започнала глобална депресия. Освен това Virage бе неумело сглобен, посредствен за каране и струваше чудовищните за онова време 120,000 лири - въпреки че ползваше безогледно компоненти (включително фарове) от четири пъти по-евтиното Audi 200.


1