Само допреди десет години, дизелът бе абсолютният господар на автомобилния пазар в Европа. Политическият натиск в последните години намали дела му значително, но това си остава предпочитаното задвижване за хора, които изминават много километри седмично. Ето десетте най-добри дизелови модела на пазара в момента, класирани от уважаваното издание Autocar.
10-те най-добри дизелови модела в Европа (ГАЛЕРИЯ):
3. Volkswagen Golf
Плюсове: Изискан и отзивчив; Новата инфоразвлекателна система е подобрена спрямо досегашната; Отлични маниери на шофиране.
Минуси: Вътрешното пространство и капацитетът на багажника не са най-добрите в класа; Шум и вибрации от пътя при някои версии; По-скъп от доста преки конкуренти.
Ако искате компетентен при всякакви условия хечбек, Volkswagen Golf все още е препоръката по подразбиране. Все още има дизелова версия и тя трябва сериозно да се обмисли от всеки, който кара много километри по магистралата. И двата дизелови варианта ползват добрия стар 2.0 TDI, със 115 или 150 конски сили. Фейслифтът, наричан Golf 8.5, поправи доста от слабостите на осмото поколение, начело с колебливата информационна система. Върнати са и бутоните на волана.
Плюсове: Изискан и отзивчив; Новата инфоразвлекателна система е подобрена спрямо досегашната; Отлични маниери на шофиране.
Минуси: Вътрешното пространство и капацитетът на багажника не са най-добрите в класа; Шум и вибрации от пътя при някои версии; По-скъп от доста преки конкуренти.
Ако искате компетентен при всякакви условия хечбек, Volkswagen Golf все още е препоръката по подразбиране. Все още има дизелова версия и тя трябва сериозно да се обмисли от всеки, който кара много километри по магистралата. И двата дизелови варианта ползват добрия стар 2.0 TDI, със 115 или 150 конски сили. Фейслифтът, наричан Golf 8.5, поправи доста от слабостите на осмото поколение, начело с колебливата информационна система. Върнати са и бутоните на волана.


0