Mercedes-Benz GL от първо поколение е солиден и впечатляващ SUV. Зад лукса и престижа обаче се крият няколко проблема, които рано или късно започват да се проявяват. Посочваме ви пет от най-честите, както и начините да бъдат отстранени или избегнати.
Пет проблема при Mercedes-Benz GL на старо (ГАЛЕРИЯ):
В модела е използвано както хидравлично, така и електрохидравлично сервоуправление. И двата варианта започват да се повреждат с възрастта. След 150-200 хиляди километра са възможни неизправности - воланът става по-тежък, усилието - неравномерно, появяват се течове.
Какво да се направи
При "класическите" системи със сервоусилвател най-често течовете се наблюдават в маркучите и кормилната рейка, докато при електрохидравличните се поврежда помпата. Възможно е също така да има луфт в рейката и заклинване при завъртане на волана. За да забавите скъпите ремонти, е необходимо редовно да сменяте течността на сервоусилвателя на волана, да следите състоянието на маншоните и да предотвратявате корозия на металните тръбопроводи.


0