За повечето шофьори електрическите автомобили са недостъпни нито по отношение на характеристиките, нито по отношение на цените. И така, как можете да привлечете вниманието на някой, който ги гледа с недоверие? Предложете му се нещо познато.

Именно това е стратегията, която все повече се налага в европейската автомобилна индустрия (и извън нея) - да се вдъхновяваме от вчерашните икони и да ги превръщаме в посланици на утрешната мобилност.
Това потвърди и един от най-важните съвременни дизайнери Жил Видал, който в скорошно интервю заяви, че ретро-футуристичният стил е „най-ефективният начин за преодоляване на нежеланието на тези, които все още не са убедени да си купят автомобил с батерии". Нека видим най-очевидните случаи на тази тенденция, където миналото се превръща в ключ към приемането на бъдещето.
Модерното ретро е новият стил при малките коли (ГАЛЕРИЯ):
Стилистът на Honda e е очевидно вдъхновен от N360 и N600 от 1967 (на снимката), първите „kei автомобили“, които помогнаха за утвърждаването на японската марка в света на четириколесните превозни средства. Допълнително вдъхновение идва от първото поколение Civic (1972), което споделя философията за компактен, ефикасен и интелигентен автомобил.
Тези малки автомобили Honda са били прости, надеждни и икономични – качества, които са проправили пътя за световния успех на производителя.


3