Шестото поколение на Volkswagen Jetta изглежда солидно, върви добре и е евтино за поддръжка. Това е последната генерация на седана, който се продаваше на европейския пазар, и се ползваше с популярност и в България. Зад добре доказания формат и германската емблема обаче се крият слаби места, за които трябва да знаете преди покупка.
6 проблема при Volkswagen Jetta на старо (ГАЛЕРИЯ):
Седаните с турбокомпресор, оборудвани с DSG скоростна кутия (DQ200), често изпитват тласъци при превключване на предавките, забавяне при включване на предавките или дори отказ за включване на задна предавка при 80 000-100 000 км. Това се случва особено често при прекалено динамично шофиране или, обратно, при чести задръствания.
Какво да се направи
DSG скоростната кутия със "сухи" съединители е чувствителна към стила на шофиране. Основните проблеми са бързото износване на съединителите и ненадеждната вилка за превключване на шеста и задна предавка в ранните версии. По-късно дизайнът е подобрен, като този дефект е елиминиран. Възможни са и повреди в управляващия блок (мехатроника). За да се удължи ресуртът, е важно да се избягват резки ускорения и редовно да се адаптира скоростната кутия.


0