IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Купувачите в Америка са най-доволни от модел на BMW

От година на година клиентите са все по-щастливи от автомобилите си, показва изследване на J.D. Power

Купувачите на нови автомобили са по-доволни от всякога от новите си превозни средства. Това сочи 30-ото годишно проучване на J.D. Power APEAL, което пита потребителите какво харесват и какво не харесват в чисто новите си автомобили. Резултатът тази година е най-високият в историята, като за първи път от близо десетилетие всяка област на превозното средство подобрила резултатите си.


J.D. Power APEAL


Porsche и Mini запазват местата си като водещи марки в премиум и масовия сегмент, докато BMW постига най-висок резултат за отделен автомобил. Този път това е X6, което изпреварва победителя от миналата година – 7-Series, а като цяло представянето на германската марка в класацията показва, че дори технологично тежките модели се приемат добре от купувачи, които не винаги харесват високо технологични неща.

Проучването на JD Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) има за цел да измери как превозните средства осигуряват положително изживяване през първите 90 дни. Това обхваща области като дизайн, производителност, използваемост и възприеман комфорт, но не отчита ремонтите, които играят основна роля в други класации на компанията.


J.D. Power APEAL


Изследват се общо 37 качества на автомобила, като през тази година най-голям ръст на удовлетвореност сред клиентите записва икономията на гориво – цели 13%. Следват инфотеймънтът и интериора, които увеличават резултата си от миналата година с 6%.

В класацията на премиум марките няма изненади, като освен Porsche и BMW високи резултати постигат Land Rover, Jaguar, Rivian и Tesla, докато Audi, Acura, Infiniti, Volvo и Lexus са на обратния полюс. При масовите брандове след Мini се подреждат Dodge и GMC. Тук изненадващо Mazda, Subaru и Jeep са оценени ниско от купувачите.


BMW X6


BMW Group получава най-много победи при модели, като на първо място в своите сегменти се нареждат X6, X1, 4-Series, X4 и Mini Countryman. Следва Hyundai Group със Santa Fe и Santa Cruz, както и Kia K4 и K5, които също печелят в своите.

Проучването се основава на отговорите на 92 964 собственици на нови превозни средства от моделна година 2025, които са анкетирани след 90 дни собственост. Те са категорични, че най-големият проблем на новите коли отново са информационно-развлекателните системи, а най-надеждното превозно средство е германски спортен автомобил със среден двигател.


0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Щом и дебелокожите американци са го усетили - значи е истина. БМВ правят най голям кеф и това е. Дали са здрави, колко горят, колко им е поддръжката - това са въпроси за Тойоткаджиите. Който иска кеф и може да си го позволи - БМВ. Аз лично също съм избрал тази марка и не виждам алтернатива. Мерц и Ауди изобщо не се доближават до кефа от шофирането, звука на мотора, стоенето на пътя и други такива важни за мъжете неща.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Е как така сега пък Хамериканците най харесвали Немски коли нали забавния оранжев вожд поде жестока пропаганда и щатските медии запяха как Евро-колите са най зле. Съвсем ни объркаха.
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 4 месеца )
    В България БМВтата, които се внасят са убити от каране, на по 600-700 000 км. Как да не се чупят!? Аз имам стара Х3 и по-нова Х5. Тройката е убита от каране, но държи! Петицата също не ми е създавала ядове.
  • #1
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Фен ( преди 4 месеца )
    BMW е Number One и точка!!!