IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Седем кросоувъра, чийто двигатели изкарват 500 000 км без основен ремонт

Японските модели преобладават и в този списък, но това отдавна не учудва никого

Ако търсите кросоувър, който ще се превърне в надежден спътник в продължение на години, обърнете внимание не само на външния вид и комфорта, но и на ресурса на двигателя. Изданието SUV News съставиха списък от модели със силови агрегати, които имат легендарна издръжливост и при правилна грижа са в състояние да изминат половин милион километра без основен ремонт.


Седем кросоувъра, чийто двигатели... (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #19
    26 rate up comment 5 rate down comment
    До '20 ( преди 4 месеца )
    Дръж си го това от 2014, че ако вземеш ново може да настъпиш мотиката. Само да ти кажа, че има и коли, при които за 300к километра даже по окачването нищо не мърда, въпреки нашите разбити пътища. Но не са ВАГ-ини.
  • #18
    5 rate up comment 15 rate down comment
    До 19 ( преди 4 месеца )
    Хе хе 10 мил продажби на година явно все неудачници ги купуват. Явно само ти си от удачниците. Аз лично съм много доволен от фолксвагена който карах 10 години. Купуван нов от магазина през 2014. Не ме остави на пътя нито веднъж 10 г и 150 х км, никога не съм доливал масло и антифриз. Подържан до края на гаранцията в оторизирания сервиз после по други сервизи. Цената на обслужване в оторизирания беше цели 70-80 лв повече от другите сервизи, за качество на обслужване не говорим.
  • #17
    10 rate up comment 3 rate down comment
    До №13 ( преди 4 месеца )
    Докато са гаранционни, ходиш в официален сервиз. Като спрат да бъдат гаранционни, започваш сам да си го сменяш. Идеята е да не започнеш да кръшкаш лека-полека - защо пък да сменя DSG масло на 4 г, като мога да го сменя на 5 г.; защо да купувам скъпи масла, като в Кауфланд е еФтинко; зашо да сменям спирачната течност на 2 г. като Ладата изкара 15 г; антифриз? какво ще му стане за 5-6 г....
  • #16
    18 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    14-ти, не знам какво имаш предвид под "пипат", но мисля, че е нормално от смяна до смяна една кола да изгори 100-200 мл масло! Фолксваген дава , че е норманлно новите им двигатели да горят 500 мл на 1000 км!
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хейтър ( преди 4 месеца )
    До долния. Много е лесно, хващаш и го сменяш.
  • #14
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Грую ( преди 4 месеца )
    Не напразно жълтурите преобладават - елементарна конструкция, без много отекчителни екстри, и сложни системи, които да се развалят. Но въпреки това статията си е подвеждаща - карам бензинови Хонди от 20 години, и все още не съм имал такава, която да Не гори масло. Всички си "пипат" по-малко, когато са в кондиция, и повече, когато са за ремонт.
  • #13
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    И как собственоръчно сменяш масло на гаранционен автомобил?
  • #12
    15 rate up comment 17 rate down comment
    Дошо ( преди 4 месеца )
    Само жълтурковци ! Немските премиуми ги няма защото са скъпи и следователно се чупят много.
  • #11
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петре, какви са тези нагреватели при Маздата, какво имаш на рамената си, че само глynocтu пишеш?
  • #10
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Румен латерната ( преди 4 месеца )
    Тесла Сайбъртрък изкарва по 1 милион мили.Статистически е доказано.