Dacia се подготвя за експанзия и в нови сегменти в Европа след успешния дебют на Bigster, своя първи модел в С-сегмента, намекна новият вицепрезидент на марката по продажбите Франк Марот. На 22 юли той представи предварително данните за първото полугодие пред избрани световни медии, сред които и Automedia.bg. За шестте месеца от януари до юни Dacia е продала 356,084 нови автомобила, което е напълно в тон с поставената цел от 700,000 продажби за годината, подчерта Марот, бивш шеф на Toyota Europe, който дойде на мястото на преминалия в Hyundai Ксавие Мартине. "Уверени сме, че ще успеем да надхвърлим числото 700,000", твърди Марот.
10 факта за продажбите на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
Ако гледаме само продажбите на частни клиенти, без корпоративните сделки, Dacia е номер 1 на няколко големи пазара в региона: от Румъния до Белгия и от Италия до Португалия и Мароко. Във Франция и Испания марката е втора сред частните купувачи, в Австрия и Чехия е трета.
България не фигурира в данните на консултантската компания DataForce. Традиционната справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР показва четвърто място за румънската марка изобщо на пазара за нови автомобили, със 7% ръст спрямо същия период на миналата година.


0