IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla най-накрая представи "нов" електромобил

Model Y с удължено междуосие излиза на пазара в Китай

Tesla започна да продава обновения Model Y по целия свят по-рано тази година. Сега най-продаваният автомобил на марката изглежда получава още едно голямо подобрение, тъй като нараства по размер, за да засили позициите си на един от най-важните пазари.


Tesla Model Y L


Американският производител готви старт на продажбите на Tesla Model Y L, който представлява удължена версия на стандартния модел. Снимки на електрическия кросоувър се появиха в документите до Министерството на промишлеността и информационните технологии на Китай. Според информациите той ще се предлага с шест места, в сравнение със стандартните пет на Model Y.

На пръв поглед силуетът на Model Y L изглежда много подобен на този на Model X (сравнение между двата модела на долната снимка), като С-колоната и наклонената линия на покрива отзад са почти идентични. Но цялостният дизайн безпогрешно прилича на най-новото освежаване.


Tesla Model Y L


Model Y L е дълъг 4976 мм, което го прави с около 179 мм по-голям от обикновения Model Y. Неговата ширина от 1920 мм е идентична с петместната версия, но височината от 1668 мм го прави с около 40 мм по-висок. Междуосието от 3040 мм е с 50 мм по-голяма от тази на стандартния кросоувър.

Собственото тегло ще бъде 2008 кг и ще включва литиево-йонни батерии от корейския производител на батерии LG Energy Solution. Всичко това трябва да се превърне в повече място вътре - шестместният SUV сегмент е изключително популярен в Китай.


Tesla Model Y L


Tesla Model Y L ще разчита на двойни електрически мотори, единият разположен на предната ос с мощност 142 кВт, а вторият отзад със 198 кВт. Това означава комбинирана максимална мощност от 340 кВт (456 конски сили) - така че той е по-мощен от обикновения Long Range AWD и всъщност е подобен на Model Y Performance преди фейслифта.

През тази година продажбите на Model Y в Китай спаднаха със 17,5%, като основната причина беше пускането на обновения вариант. Кросоувърът е изправен пред нарастваща конкуренция на местни електромобили, които не само са по-нови, но и по-високо технологични и дори имат по-свеж дизайн.


Tesla Model Y L


Затова и Tesla се опитва да се завърне с тази версия с по-дълго междуосие, която би трябвало да е по-добър вариант за купувачите, търсещи повече комфорт и място. Все още не е ясно дали удължената версия ще стигне до други пазари, въпреки че е много вероятно тя да се появи в САЩ, където има огромен интерес към по-големите SUV.


0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    Мога да ти цитирам няколко варианта на Екселските таблици,които си публикувал през годините.Всички се различават помежду си,като си натаманявал данните по години за да ти излязат опорките с ръста.В началото държеше на 50% годишен ръст,после обърна палачинката на 50% средно годишно.Сега твърдиш,че Илон лъже и ти никога не си писал подобни таблици.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    На вярата се основава религията.Бъдещето на водорода и синтетичните горива се основава на науката.Водорода и синтетичните горива произведени от безплатна ВЕИ е единственият начин за дългосрочно съхранение на енергия.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    А кой ме убеждаваше за микроТЕЦ? А ти обяснявам,че не мога да събера по 5 лева такса за домоуправител,той ме убеждава да съм давал 50000 лева за микроТЕЦ? Ако бях те послушал,сега щях да съм назад с 50000 лева.Ами другата ти идея,да вложиш половин милион лева в Тесли за да изкараш по 30 лева на ден от тях,като ще ги ползваш за трафопост да продаваш ток.Титанични идеи имаш,спор няма.
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    Нашият приятел се е нагълтал с либерална пропаганда на бас,че си електорат на умно красивите от ПП-ДБ.Евтината енергия от ВЕИ вдигна рекордно цената на електроенергията в Европа,бизнесът се мести от Европа в САЩ, Турция и Китай.За зимата се предвижда отваряне на закрити ТЕЦ и АЕЦ в Европа,потреблението на въглища в Европа се увеличава.
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    На микроотецовете им отмина времето, заедно с евтиния руски газ, който по време на дискусията беше най-евтината алтернатива. Времената се менят, а с тях и техническите решения на ежедневни проблеми. Само мисленето на антиелектриците е заседнало някъде в миналия век и не иска да премине В настоящия.
  • #13
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Само технически неграмотни сектанти могат да вярват във водорода и синтетичните горива , при положение че улавянето на въглероден диоксид е по-евтино и изисква по-малко енергия. С енергията за производството на водород за 100 км пробег, могат да се извлекат въглеродните емисии на бензинов автомобил за 400 км. Тоест за 100 километра бензиновия автомобил ще стане 4 пъти по екологичен въпреки изкопаемият бензин.
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До Димов ( преди 4 месеца )
    Както виждаш всичко което съм описал като процес - бавен и продължителен както не еднократно съм казвал, се случва по логическия ред по който съм го описал и е необратим. Само сектанти могат да вярват че света ще се върне на обратно към въглища, ДВГ и други изкопаеми горива при наличие на изобилие и излишък на евтина възобновяема енергия.
  • #11
    0 rate up comment 6 rate down comment
    До Димов ( преди 4 месеца )
    Колко пъти съм публикувал тази грешна таблица? Във всички други мнения таблицата е съвсем различна - реалните 50% от 2014 до 2030. Освен това още си стоя зад думите, че възобновяемата енергия ще бъде най-евтината енергия в света, което вече се случи ако не си забелязал. Че зареждането на електромобилите няма да създават проблем, а ще решават проблемите на мрежата, проблемите вече се случиха. Продажбите на ток от фотоволтаици на покрива са факт от години, отскоро и от батерии. На кое се смееш?
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Димов ( преди 4 месеца )
    Естествено това е сарказъм и това нещо не си го писал ти поне на сто места.Както не си писал за 20 милиона Тесла, микроТЕЦ в мазето, фотоволтаични панели на парко мястото и продажба на ток на електрички.зареждането на ток през деня в батерията на електричка трафопост от фотоволтаични панели и продажба на ток през нощта.Все гениални твои идеи,кухи и неприложими,титанични бих казал.
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 8 ( преди 4 месеца )
    Очевидна провокация и сарказъм С грешна таблица. Преди си мислех че може да съм се шегувал с вас но предвид последните обстоятелства в които ми приписвате какви ли не думи, вече съм 99% сигурен че това мнение не съм го писал аз, защото е едно единствено, а навсякъде другаде твърдя точно обратното - че не е въпроса кога ще спре този 50% ръст, а кога. Но спокойно мога да призная че съм сгрешил тогава и съм имал топки да си изкажа мнението, А вие нямахте нямате И никога няма да имате такива.