IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault се възползва максимално от Bigster

Румънският SUV се превърна в нов модел за 70 държави извън Европа

Renault продължава с инвазията си на световните пазари с нов модел - Boreal, който ще се предлага в над 70 страни извън Европа. Европейците обаче няма да пропуснат много, тъй като моделът по същество представлява версия на Dacia Bigster.


Renault Boreal


Промените са лесно очевидни, тъй като Boreal има уникална предна част с решетка в цвета на каросерията. Те са съчетани с отделения за осветление и видно лого на Nouvel’R. Renault също споменава редица „престижни дизайнерски характеристики“, включително алуминиеви защитни плочи, контрастен черен покрив и 19-цолови алуминиеви джанти.

Към тях се присъединяват панорамен люк, метални акценти и пластмасова облицовка на каросерията. Интересното е, че в Renault са се справили с претрупаната задна част на Bigster и са я направили много по-привлекателна. Като част от преобразяването, моделът е получил тънки задни светлини, по-остра броня и по-извита задна врата.


Renault Boreal


По отношение на размера, Boreal е дълъг 4556 мм с междуосие от 2702 мм. Това означава, че кросоувърът има същото междуосие като Bigster, но е с 14 мм по-къс като цяло.

Дизайнът, типичен за Renault, продължава и в кабината с преработено табло и нови вентилационни отвори. Към тях се присъединяват 10-инчов дигитален инструментален панел и 10-инчова информационно-развлекателна система с вграден Google.


Renault Boreal


Други акценти включват лазерно гравирани акценти, 48-цветна система за амбиентно осветление и сини или хладно сиви седалки с контрастни шевове. Купувачите ще намерят и просторно товарно отделение, което побира до 1770 литра багаж, когато задните седалки са сгънати.

Renault не предостави подробен списък с оборудване, но купувачите ще намерят електрически предни седалки, безжично зарядно за смартфон и двузонова климатична система. Компанията споменава и охладена централна конзола и първокласна аудио система Harman Kardon с десет високоговорителя.


Renault Boreal


Говорейки за оборудване, Boreal предлага до 24 системи за подпомагане на водача, включително Active Driver Assist, която комбинира адаптивен круиз контрол с функция за центриране в лентата. Има също автоматично аварийно спиране, предупреждение за мъртва зона и предупреждение за напускане на лентата/асистент за поддържане на лентата. Други акценти включват предупреждение за безопасно излизане, предупреждение за напречен трафик отзад, разпознаване на пътни знаци и паркиране без ръце.

Boreal ще се задвижва от 1,3-литров турбо двигател, свързан с шестстепенна трансмисия с двоен съединител. В Бразилия той произвежда 156 к.с. при работа с бензин и 163 к.с. на етанол. Турският вариант обаче е далеч по-малко мощен, тъй като е с мощност 138 к.с. и въртящ момент от 240 Нм.


Renault Boreal


Един от двигателите ще позволи на кросоувъра да ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,3 секунди. Вероятни са и допълнителни опции, тъй като Renault обявиха, че моделите извън Латинска Америка може „да се предлагат с други комбинации от двигател/трансмисия, допълващи първоначалната гама“.

Boreal ще се произвежда в Бразилия и Турция. Заводът в Куритиба ще произвежда кросоувъра за 17 латиноамерикански страни, докато заводът в Бурса ще произвежда SUV-а от C-сегмента за 54 други пазара, включително Източна Европа, Близкия изток и средиземноморските страни.

0 от 500