Досега смятахме, че има поне две непоклатими причини истинската спортна кола, да не може да бъде на ток. Едната ни я каза самият Себастиян Льоб преди време: когато го няма звука на големия бензинов мотор, я няма и емоцията. Втората причина е, че дори най-голямата батерия и най-могъщият електромотор след няколко минути на интензивно пистово натоварване се нуждаят от охлаждане и пауза.
ВИДЕО от представянето ни на Ioniq 6 N:
Ето обаче един автомобил, който прави непоклатимите ни причини на пух и прах. Това е новият Hyundai Ioniq 6N, който корейците представиха днес на Фестивала на скоростта в Гудууд, и който ние имахме възможност да разгледаме седмица по-рано в едно лондонско филмово студио. Нека видим най-важните факти за него.
Hyundai Ioniq 6 N (ГАЛЕРИЯ):
Голямата разлика в задвижването между тази кола и 5 N са именно двете години, които изминаха от лансирането на хечбека. Две години, които инженерите на Hyundai са използвали да натрупат нови знания за това как работи батерията, как трябва да се охлажда и поддържа в оптимална температура.


1