Досега смятахме, че има поне две непоклатими причини истинската спортна кола, да не може да бъде на ток. Едната ни я каза самият Себастиян Льоб преди време: когато го няма звука на големия бензинов мотор, я няма и емоцията. Втората причина е, че дори най-голямата батерия и най-могъщият електромотор след няколко минути на интензивно пистово натоварване се нуждаят от охлаждане и пауза.
ВИДЕО от представянето ни на Ioniq 6 N:
Ето обаче един автомобил, който прави непоклатимите ни причини на пух и прах. Това е новият Hyundai Ioniq 6N, който корейците представиха днес на Фестивала на скоростта в Гудууд, и който ние имахме възможност да разгледаме седмица по-рано в едно лондонско филмово студио. Нека видим най-важните факти за него.
Hyundai Ioniq 6 N (ГАЛЕРИЯ):
Всички тези показатели може би ви звучат познато, защото това не е първият опит на Hyundai да направи истинска спортна кола на ток. Вече карахме Ioniq 5 N (вижте линка под статията) и въпреки първоначалния скептицизъм много го харесахме.
Но 5 N все пак беше компромис, отстъпка на Hyundai N пред вкусовете на хората, които в наши дни все повече настояват задните им части да са по-високо над асфалта.


1