Не всяка инвестиция е печеливша. Това се случва в света на финансите, бизнеса, а също и в автомобилната индустрия, където компаниите проектират, произвеждат и предлагат на пазара модели, които не винаги се материализират с печалба. В галерията сме събрали няколко автомобила, които бяха (и са) катастрофа за техните марки, защото те загубиха пари от тях.
Тези 10 модела са били активни на пазара от началото на новия век и са довели до загуби от милиарди евро за производителите им, независимо от обема на продажбите, който са успели да постигнат. Данни от анализаторите Bernstein Research показват, че тези автомобили в крайна сметка са се превърнали в истинска тежест за финансите на марките, които са ги произвеждали.
10 автомобила, които се оказаха провал за марките си (ГАЛЕРИЯ):
Германската компания даде на екипа си от разработчици празен чек, за да създаде автомобил, който да се конкурира с Mercedes S-Class и BMW 7 Series. Volkswagen Group обаче вече имаше Audi A8 в портфолиото си, което затрудни продажбата на Phaeton цена. В крайна сметка марката загуби около 28 100 евро от всеки автомобил, създавайки дупка във финансите си в размер на 1,99 милиарда.


2