За да стане един автомобил колекционерска класика, той трябва да отговаря на три условия: да е вълнуващ, да има интересна история и да е относително рядък. Колкото и да им се иска на разни оптимисти, предлагащи ВАЗ 2105 за по 15,000 евро, автомобилите от Толиати не отговарят на нито едно от тези условия.

Но има и една "Лада", която тормози съня на колекционерите в Западна Европа, и за която спокойно може да се вземе петцифрена сума в евро. Това е най-необикновеният и най-редкият автомобил, произвеждан от заводите на ВАЗ. И всъщност не е точно "Лада". Нека ви разкажем неговата история.
Историята на Bohse Eurostar (ГАЛЕРИЯ):
Идеята на германците е гениално проста: те изрязват всичко излишно от ладата и после го препродават като резервни части, а от оголената основа правят своя Eurostar. Строгите германски контролни органи обаче така и не издават разрешение за първата част. Но Eurostar минава всички необходими технически инспекции и може да се продава свободно в Западна Европа.


0