За да стане един автомобил колекционерска класика, той трябва да отговаря на три условия: да е вълнуващ, да има интересна история и да е относително рядък. Колкото и да им се иска на разни оптимисти, предлагащи ВАЗ 2105 за по 15,000 евро, автомобилите от Толиати не отговарят на нито едно от тези условия.

Но има и една "Лада", която тормози съня на колекционерите в Западна Европа, и за която спокойно може да се вземе петцифрена сума в евро. Това е най-необикновеният и най-редкият автомобил, произвеждан от заводите на ВАЗ. И всъщност не е точно "Лада". Нека ви разкажем неговата история.
Историята на Bohse Eurostar (ГАЛЕРИЯ):
Ладата има сходни размери с Golf, така че се налагат само минимални адаптации по кита. Променени са предните светлини и колата става със 7 см по-дълга от оригинала. Тук вече маржът на печалба е доста по-добър, и Bohse произвежда още доста бройки от "съветския" вариант, наречен Еurostar.


0