IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot пуска 4х4 версии на E-3008 и E-5008

По-малкият модел започва от 60 000 евро, по-големият е поне с 2500 евро по-скъп

Peugeot разширява моделната си гама с нови версии със задвижване на всички колела за изцяло електрическите модели E-3008 и E-5008. И двата автомобила вече могат да се поръчат във версията 325 AWD с два електромотора. При пускането им на пазара те ще се предлагат ексклузивно в Launch Edition. Електрическото задвижване с мощност от 239 kW (325 к.с.) позволява пробег до 487 км при E-3008 и до 468 км при в E-5008 по стандарта WLTP. Началните цени са 60 000 евро за E-3008 и 62 500 евро за E-5008.


Peugeot


Версиите със задвижване на всички колела са оборудвани с автоматично електрическо задвижване с фиксирано предавателно число, управлявано от два задвижващи моста. Двата електромотора осигуряват 157 kW (345 Nm) на предния мост и 83 kW (166 Nm) на задния. E-3008 Dual Motor ускорява от 0 до 100 км/ч за 6 сек и от 80 до 120 км/ч за 3,8 сек. Предлагат се четири режима на шофиране: Normal, Eco, 4WD и Sport.

Разходът е 17,8 до 18,0 kWh/km за E-3008 и 18,6 до 18,8 kWh/km за E-5008. И двете версии със задвижване на всички колела разполагат с литиево-йонна батерия с високо напрежение с капацитет 73 kWh, която се зарежда от 20 до 80 процента за около 30 мин на бързозарядна станция с мощност 160 kW.

Както при всички изцяло електрически автомобили на френския производител, важи програмата Peugeot Care. Тя предлага защита на електродвигателя, батерията, технологията за зареждане и други компоненти до осем години или 160 000 км, което събитие настъпи първо. Гаранцията се удължава до следващото обслужване, при условие че е извършено от оторизиран партньор.


Peugeot


Launch Edition предлага разширено оборудване, включително новия Peugeot Panorama i-Cockpit с 21-инчов HD дисплей, 360-градусова камера, Pixel LED фарове и навигация с данни в реално време от TomTom. Функции за комфорт, като масажна функция и електрически регулируеми седалки със странични опори, са стандартни. Теглич за ремарке и изцяло кожен пакет с вентилация на седалките се предлагат като опции.

Безопасността се осигурява от асистиращи системи като адаптивен круиз контрол с функция Stop&Go, асистент за поддържане на лентата, асистент за смяна на лентата и предсказващо разпознаване на скоростта. E-5008 може да се поръча с пет или седем места и е оборудван с панорамен люк и система за контрол на качеството на въздуха. E-3008 включва озвучителна система Focal.

0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до 2 ( преди 3 седмици )
    Драги ми разпространител на дезинформация! И двете ти твърдения са, меко казано, неправилни. Първо, няма никакъв проблем да зареждаш до 100. Последните проучвания показват, че не зареждането, а дългото стоене на пълен заряд съсипва батерията. Т.е. както вечерта преди пътуване, така и по време на път можеш да го правиш спокойно. Второ, науката (а не московските лъжци) е доказала, че разреждането почти до 0 е полезно и дори може да възстановява лека деградация, ако батерията постои 2-3 дена.
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Незнам какъв сън сънуват Пежо, но определено са спали отвити или на течние. Жалко за тях, таамн бяха намерили правилната посока.. но от токовия удар явно доста са укъсили и много встрани улетяха.
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До 2 ( преди 3 седмици )
    Или пък да смениш марката и модела и да си купиш по-евтино автомобил, с lfp батерия, която освен че не се пали,, зарежда се за пет минути и има над 4000 цикъла живот, всъщност е задължително редовно да я зареждаш до 100 за да се калибрира по-добре bms. Продажбите на тези автомобили започват до края на годината в Китай, така че до една-две години ще са в Европа
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Да не говорим, че е с 20-30% по-ефективен при високи скорости!
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    'Начи, драги ми Пежо, за тия пари си взимам Модел Y Performance, който е два пъти по-бърз от 0-100, тежи много по-малко (т.е. е по-пъргав и приятен за каране), има истински софтуер, и ще ми останат пари за 5 години ток. Или си взимам LR, който все още е доста по-бърз и още по-лек, и имам пари за 10 г. ток. Страхотна оферта, няма що!
  • #2
    4 rate up comment 6 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 3 седмици )
    батерията не трябва да пада под 10% и не трябва да се зарежда над 90%... това автоматически означава че 20% от капацитета не се използва....тогава 73квч капацитет пада на 60квч...а това на магистрала означава 300 километра...което пък от своя страна означава, че трябва да чакам поне още 10 години за да си купя електричка....
  • #1
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Със 160 kW зареждане и 60 000 евро си подписват смъртната присъда с тази комбинация.