IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От какво страда Toyota Land Cruiser Prado на старо

Въпреки отличната си репутация, четвъртото поколение на всъдехода също има слаби страни

Toyota Land Cruiser Prado се ползва с много голям авторитет и репутация на всички световни пазари. Което не е изненадващо, защото всъдеходът наистина може много. Разбира се, има и слаби места. В галерията ви представяме шестте най-често срещащи се технически проблеми на четвъртото поколение - Land Cruiser Prado 150, произвеждащо се от 2009 до 2023 година, които могат да докарат главоболия на собствениците на емблематичния SUV.


Шест проблема на Land Cruiser Prado на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Хм... ( преди 5 дни )
    Нещо бъркаме комфортно и меко возене. Мекото не винаги е комфортно, даже се превръща в дискомфорт при по-динамично шофиране. Никой не отрича възможностите на ЛК извън пътя, невероятна кола! Но *** асфалт има много други, които го превъзхождат многократно, при това и на сходна цена (ЛК е неоправдано скъп).
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Общо Общо взето още по-комфортно окачване предоставя Lexus GX, но той е и по-скъп, но Ланд Крюзер дори с пружини вози много меко и комфортно, камо ли с опционалното въздушно окачване. Разни аудита,бмв-та возят твърдо и некомфортно, те не могат да си позволят да возят меко като ланд Крюзер,защото са шосейни коли. Всички американски коли от 80-те и 90-те возят многократно по-комфортно от сегашните и предишните аудита и бмвт-а, мерцедеси, но са по-нестабилни в завои. Но там са такива шосетата
  • #15
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Не знам колко си психически уравновесен, но глупстите които пишеш наистина са детски. ЛК е СУВ, мерцедеси,бмвта,аудита нямат конглокент, те са паркетни повдигнати леки коли. Ленд Ровър е конглокент, но качествата им се показват от предпочитанието да се купува и ползва само Ланд Крюзер по най-тежки терени и в пустинята. ЛК вози комфортно, как може да сравниш друсащия Пасат с комфортно возещия Ланд Крюзер. Та Пасат е като Голф сравнен с возията на Ленд Крюзера.
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до 11 ( преди 6 дни )
    Комфортно окачване имат мерцедеси, бмвта, аудита и ЛР, защото предлагат едновременно мекота и стабилност, както и приятно управление (като за СУВ). Затова и се продават много повече от недоразумението ЛК, което се кара основно от градски меки китки, които обичат да се преструват на мъже.
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    до 11 ( преди 6 дни )
    Едно е меко, друго е комфортно. ЛК има меко окачване, което е необходимо за офроуд, но толкова. Колата не е комфортна (макар че не е толкова зле колкото други модели на Тойотка). Един Пасат има по-твърдо окачване, но е по-комфортен, защото не подхвърля и има много по-спокойно и равномерно движение. При ЛК можеш само да кажеш, че дупките не се усещат толкова върху тялото, но това е узцяло функция на възтежкото окачване и рама и важи за ВСИЧКИ такива коли. Няма нищо общо с качествено окачване.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    За да повреди бутало инжекторите трябва да са износени и да не разпръскват коректно.
  • #11
    1 rate up comment 7 rate down comment
    До 6 ( преди 6 дни )
    Ти никога не си се возил в Ланд Крюзер - именно комфортът му е основна предимство - вози изключително комфортно и меко. С това признаваш,че говориш без да си се качвал в тази фантастична и комфортна машина А и никой СУВ не се отличава с динамика, за това се правят леки автомобили. Ролята на СУВ е именно пресечения терен и така се изработва от производителя умишлено,а не защото не могат да направят динамичен СУВ, Това е просто безсмислица, защото практически не е необходимо.
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до 9 ( преди 6 дни )
    Хахахохохахасссссахаха!
  • #9
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    При това е един от най-красивите истински СУВ-та
  • #8
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Land Cruiser ако не беше най-здравият СУВ на планетата нямаше само той да се ползва в пустинята и в планините и горите. В пустинята никой не влиза с друг СУВ различен от Тойота Ланд Крюзер или Тойота Хайлукс. Това е най-добрият СУВ в света.