fallback

Хиперколата на Xiaomi счупи рекорда на „Нюрбургринг“ за сериен модел

Постижението на SU7 Ultra предизвика някои противоречия с правилника (ВИДЕО)

Ако все още не приемате китайските електромобили на сериозно, ето още едно доказателство, че грешите. Хиперколата Xiaomi SU7 Ultra успя да за завърти една обиколка на Северната дъга на „Нюрбургринг“ за 6 минути и 22 секунди. Това е с цели 22 секунди по-бързо от предишния опит през 2024, като представлява рекорд за сериен автомобили, независимо от неговото задвижване.

В интерес на истината, това не е точно сериен модел, а пригодено за каране по писта копие на модела. Автомобилът е с по-ниско тегло и използва специални гуми за по-добро сцепление, което го отличава от стандартния вариант. Задвижването с 1548 к.с. обаче същото, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 1,98 секунди и развиване на максимална скорост от 350 км/ч.

До момента само три автомобила са дали по-добри време на „Нюрбургринг“ - Porsche 919 Hybrid Evo, Volkswagen ID.R и Porsche 956. От Xiaomi твърдят, че са постигнали рекорда при „оптимални условия“.

Китайската компания вече предлага специална версия Nurburgring на SU7 Ultra, която може да се движи по обществени пътища. Тя има същата клетка за защита при преобръщане, детайли от въглеродни влакна, специални седалки Sparco и шестточкови колани.

Изданието Nurburgring също така се предлага стандартно с пакета SU7 Ultra Track, който включва Endless спирачни накладки, регулируеми по височина Bilstein EVO R амортисьори, покрив от въглеродни влакна и 21-цолови джанти, обвити в трофейни гуми Pirelli RS.

Xiaomi планира да произведе само 100 бройки от това издание SU7 Ultra, като цената започва от 814 900 китайски юана, който е около 97 300 евро.

fallback
  • #16
    Оризаци ( преди 5 месеца )
    Porsche 919 Hybrid Evo 5:19.546 2018г.Като подобрят това - тогава мога да кажа, че оризаците са нещо.
  • #15
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Руския Су7 е по-бърз.
  • #14
    анонимен ( преди 5 месеца )
    разлика преди пет и от пет правиш ли съветвам всеки който се интересува от китайската автоиндустрия да погледне модела Maextro колаборация между Huawei и Anhui Jianghuai Automobile и тогава да коментира как гроздето е кисело защото е гмо това е началото на края на европейските автомобилни компании китайците са композитори и диригенти а европейците са сред публиката слушат и ръкопляскат
  • #13
    До номер 10 ( преди 5 месеца )
    От 5 години викаш правят телефончета?
  • #12
    Гост=идиот ( преди 5 месеца )
    Така е колега, това не е сериен автомобил, а най-доброто на което са способни китайците! Точно това показва превъзходството на Toyota която с сериен автомобил е много по-добра на пистата и няма кой да я бие! Ще слушате Акио Тойода!
  • #11
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Е те са го написали че на пистата тестовия автомобил има разлики с този, който ще се произвежда в 100 броя. Тези рекорди са хубаво нещо ама нишово като и колите, които ги правят. Каква е гайдата, че модела е рекордьор по скорост когато се натресеш в ТИР?
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    като гледам ID.R е пълноценен петместен граждански автомобил поршето също е с багажник в който да събереш багажа на семейството и да отскочите за уикенда до морето общо взето гроздето е кисело защото е китайско и е произведено от компания която преди пет години произвежда тилифончета
  • #9
    Пропов ( преди 5 месеца )
    При китайците винаги има скрити изненади. ВИНАГИ! 100% колата не е тази, която можеш да си купиш като клиент и да изкараш официално на пътя. Имам доста опит с техните комунистически мошенгии и не им вярвам , никога няма да им повярвам.
  • #8
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    Само да допълня, че времето на Porsche 956 е от 1983 - 6:11:13
  • #7
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    До 6 - това не е сериен автомобил. Колко са посредствени Xiaomi се вижда от факта, че не могат да подобрят времето на ID.R от 2019, а колко още да ги чакаме да подобрят времето на Porsche 919 от 2018?!?
fallback
Последни