IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Повече мощност и по-нисък разход за Nissan Qashqai

Кросоувърът получи нов мотор за системата си e-Power

Японският автомобилен производител Nissan представи нова версия на хибрида Qashqai e-Power. Популярният кросоувър получава актуализирана версия на хибридното задвижване, което се състои от 1,5-литров бензинов двигател и електрически мотор със 180 к.с.


Nissan Qashqai


Nissan Qashqai e-Power, който беше показан за първия път през 2022, се различава от другите хибридни кросоувъри на пазара по това, че неговият бензинов двигател се използва изключително за презареждане на литиево-йонната батерия. Тя захранва електродвигателя, който задвижва предните колела.
Идеята за използването на тази технология е, че системата осигурява по-комфортно шофиране, като това всъщност е електрическият автомобил, но без да е необходимо той да се свързва към зарядна станция.

Според представители на Nissan кросоувърът ще получи напълно нов трицилиндров турбо двигател. Той има работен обем от 1,5 литра, но вече разполага с новата концепция за горене STARC на Nissan, която подобрява топлинната ефективност с до 42%, а също така използва и по-голям турбокомпресор, който намалява оборотите и предлага и по-ефективно смазване на двигателя, удължавайки сервизния интервал от 9 000 на 12 000 км.


Nissan Qashqai


Двигателят също така по-мощен. Ако по-рано кросоувърът беше оборудван с електрически мотор с мощност 181 к.с., който се задвижва от бензинов двигател, но сега общата мощност е 202 конски сили. Nissan Според новата система e-Power също е по-усъвършенствана, като нивата на шума са намалени с 5,6 децибела в сравнение със старата версия на хибридното задвижване.

Новата версия на хибридния Nissan Qashqai e-Power ще се произвежда във завода на марката в Съндърланд, както и новият Nissan Leaf. Следващият Nissan Juke, който ще достигне през 2026, ще се произвежда в този завод.


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Аз съм с майлд хибрида, малко над 10 хиляди средния ми разход е малко над 7, до морето и обратно среден под 6, икономичното е начин на шофиране и планиране не е толкова до автомобил, а пък да вземеш Рено само заради икономията си е автогол.Да вземеш хибрид за града само пак е грешно, по-добре електричка.
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    преминаващ ( преди 5 месеца )
    Много неграмотен превод. Сегашната мощност е 190 к.с./140кВт/ Сервизния интервал от мили е превърнат в километри без да се променят числата!
  • #1
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Renault пак ще ги бие с икономия за 200 к.с. хибрида.