Дизеловите "осмаци" са застрашен вид. Мощни и надеждни, те с използват за тежки пикапи, SUV, големи кросоувъри, а понякога и седани. На нови автомобили такива двигатели вече почти не се срещат, но на пазара втора ръка има някои много интересни опции. Представяме ви пет изключителни дизелови V8, които се отличават със завидния си експлоатационен живот и надеждност.
Топ 5 на най-надеждните дизелови V8 (ГАЛЕРИЯ):
Land Rover 448DT
И все пак и този мотор си има някои недостатъци. Всмукателният отвор е се пълни със сажди, след 180 000 км може да има малки течове на масло и почукване на хидравлични компенсатори. Маркучите за вакуумно налягане губят еластичност през зимата. Но всичко това няма да създаде сериозни проблеми, ако двигателят бъде обслужван навреме.
И все пак и този мотор си има някои недостатъци. Всмукателният отвор е се пълни със сажди, след 180 000 км може да има малки течове на масло и почукване на хидравлични компенсатори. Маркучите за вакуумно налягане губят еластичност през зимата. Но всичко това няма да създаде сериозни проблеми, ако двигателят бъде обслужван навреме.


1