IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тунинг експерти представиха „мислещо“ окачване

Новата технология на ABT кара Audi Q8 да се държи като седан на пътя

Прочутият баварски тунер ABT Sporsline представи окачването ABT Body Control, което не само работи, а мисли. Новата система комбинира ABT Level Control (ALC) и електромеханична стабилизация на накланянето eAWS, за да се адаптира в реално време към пътя, стила на шофиране и избрания режим. Всичко това е тествано на прочутата писта "Нюрбургринг" и вече е сертифицирано за обикновени пътища.


ABT


Тунерите посочват, че усещането за двойственост изчезва веднага: колата е стабилна в завоите, комфортна на магистралата и удобна при товарене, благодарение на режима Coffee с "провисване" от 80 мм. Системата ALC позволява намаляване на пътния просвет в зависимост от скоростта и режима. В режим Comfort - минус 25 мм, в Dynamic - още минус 15 мм. Това подобрява аеродинамиката, притиска колата към пътя и прави дори голям SUV визуално по-агресивен.

На практика, ALC превръща Audi Q8 по поведение в нещо подобно на седан: по-малко накланяне, повече връзка с пътя. В режим Coffee, каросерията "кляка" с 80 мм - удобно при товарене и визуално впечатляващо. Електромеханичната стабилизация eAWS действа върху всяко колело и изглажда накланянето и вертикалните колебания. В режима Dynamic - почти спортен автомобил, в Comfort - като бизнес седан. Тук адаптивността може да бъде особено приятна: системата не просто намалява накланянето, а го прави незабележимо и меко, без резки реакции.


ABT


ABT Body Control струва 5490 евро, включително монтажът. За собствениците на Q8 TFSI e Hybrid, SQ8 и RSQ8 това е едно от най-разумните подобрения, което наистина може да промени изживяването при шофиране. Особено ако сте уморени да избирате между спорт и комфорт. С това окачване изобщо не е нужно да избирате.

0 от 500