IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

ABT подобри три версии на Audi A6 allroad

Комбито стана по-мощно, но вече не е с повишена проходимост

Баварското тунинг студио ABT Sportsline реши да преработи три версии на комбито с повишена проходимост Audi A6 allroad quattro, като ъпгрейдна три негови версии - топ бензиновата модификация и две дизелови. По традиция, форсирането на двигателите бе осъществено чрез инсталирането на фирмен контролен блок за управление, наречен ABT Engine Control.


Audi A6 allroad от ABT


Мощността на  бензиновата версия Audi A6 allroad quattro 55 TFSI бе увеличена с 20%: от 340 на 408 к.с. В същото време максималният въртящ момент нарасна от 500 на 550 Нм. Дизеловата версия 55 TDI вече развива 384 коня и 760 Нм вместо предишните 349 коня и 700 Нм. Другата модификация на "тежкото" гориво - 50 TDI, вместо 286 к.с. и 620 Нм може да се похвали вече с  330 конски сили и 670 Нм.


Audi A6 allroad от ABT


Освен това експертите от тунинг студиото предлагат на своите клиенти инсталирането на специален набор ABT Sound Control, който прави звука на изпускателната система по-наситен и дълбок. В допълнение, комбитата с повишена проходимост могат да бъдат оборудвани с джанти ABT FR с размери 20 и 21 инча с дизайн Mystic Black и GR с диаметър 20 инча.


Audi A6 allroad от ABT


В салона на Audi A6 allroad quattro може да бъде монтиран бутон за стартиране на двигателя с логото на тунинг студиото, както и облицовка на селектора за скоростната кутия, изработено от въглеродни влакна. Експертите могат също така да оборудват модела със специална система, която прожектира надписа "ABT" при отваряне на предните врати.

Снимки: ABT

 

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ха ха Дошо пак започна с легендите, познавал някой, който пък познава, човек, който бил чул от друг човек... 20к на година е поддръжката само в главата ти. Аз също карам Ауди с ремап на REVO от 272 на 330к.с. Подръжката ми е на 2г. 800лв, масло и всички филтри за 2г. Навъртам 30000км. Тоест на година ти излиза средно 400лв. Тоет не много по-скъпо от евтина Корола. За 3г. Лампичка не ми е изгоряла.
  • #4
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Скъпи накладки, спирачни дискове. Отделно малки проблеми, които отнемат време и пари да се разрешат. Това е Ауди все пак.
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 1: Така написано е малко като познавам един дето чичо му има приятел на чийто братовчед има АВТ и правило много проблеми и е супер скъпа поддръжката. ПП. В повечето случаи АВТ се намесва в софтуера на автомобила и изпускателна система ,другото е козметично...та в задачата се търси как идва тази поддръжка от 20к за АУДИ?!?!?!?!?!?!
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ИМЕ ( преди 2 месеца )
    Така написан коментара Ви звучи доста несериозен. Ако може да дадете повече информация,че ми стана интересно! Благодаря предварително!
  • #1
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Имам приятел с едно АВТ на около 7-8 години. Минимум около 20К на година за поддръжка.