Представете си сцена, в която се намирате на криволичещ планински път, като наоколо няма други автомобили. Там са паркирани две коли и за да се изкачите към върху трябва да избере една от тях. Може да избирате между луксозен седан с над 300 к.с. и професионален шофьор, който ще ви закара плавно и сигурно, докато сте на задната седалка. Другият вариант е Mazda MX-5 със 181 к.с. , която ще управлявате сам.

За много от феновете на автомобили японският роудстър е логичният избор. В случая той е с два пъти по-малка мощност, но предлага чара на аналоговото шофиране, когато водачът и колата се свързват директно. Те се сливат в едно цяло, а не са разделени от електронни системи, които диктуват поведението на колата.
Следващият списък включва именно такива наистина страхотни автомобили с аналогови автомобили, които може да се закупят в наши дни. Някои от няма дори най-основни електронни функции за безопасност като ABS, докато при други целия комплекс от системи за безопасност може да бъде изключен, за да стане пътуването още по-забавно.
Последните аналогови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Nissan Z от седмо поколение се придържа към оригиналната рецепта на Datsun 240Z със задно задвижване и страхотно управление. Най-новата версия се задвижва от 3,0-литров V6 двигател с два турбокомпресора, осигуряващ 400 к.с. Шестстепенна ръчна скоростна кутия изпраща мощността към задните колела чрез карданен вал от въглеродни влакна, а в играта има и система за съединител с висока производителност и система за регулиране на оборотите. Също така има независимо окачване на всички четири вала и висококачествена спирачна система Akebono.
Nissan Z може да ускори от 0 до 100 км/ч за по-малко от пет секунди. Това е достатъчно бързо. Но когато деактивирате контрола на сцеплението и стабилността, Z оживява на пуст планински проход или писта. Звукът, управлението, усещането при волана и превключването на предавките са доста изключителни и може би е един от най-недооценените автомобили в този списък.


2