Представете си сцена, в която се намирате на криволичещ планински път, като наоколо няма други автомобили. Там са паркирани две коли и за да се изкачите към върху трябва да избере една от тях. Може да избирате между луксозен седан с над 300 к.с. и професионален шофьор, който ще ви закара плавно и сигурно, докато сте на задната седалка. Другият вариант е Mazda MX-5 със 181 к.с. , която ще управлявате сам.

За много от феновете на автомобили японският роудстър е логичният избор. В случая той е с два пъти по-малка мощност, но предлага чара на аналоговото шофиране, когато водачът и колата се свързват директно. Те се сливат в едно цяло, а не са разделени от електронни системи, които диктуват поведението на колата.
Следващият списък включва именно такива наистина страхотни автомобили с аналогови автомобили, които може да се закупят в наши дни. Някои от няма дори най-основни електронни функции за безопасност като ABS, докато при други целия комплекс от системи за безопасност може да бъде изключен, за да стане пътуването още по-забавно.
Последните аналогови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Ако бяхте казали на най-добрите инженери по двигатели на Toyota преди 15 години, че един ден компанията ще произведе 1,6-литров двигател с три цилиндъра, който произвежда 300 к.с., те щяха да извикат хора от лудницата, за да ви транспортират до безопасно място. И все пак, 1,6-литровият трицилиндров двигател с турбокомпресор, произвеждащ 300 к.с., е налице.
GR Corolla също така получава GR-Four AWD на Toyota с три настройки за разпределение на въртящия момент между предните и задните колела. Тази настройка включва разпределение на въртящия момент отпред и отзад 30:70 за движение на състезателна писта.
Диференциалите с ограничено приплъзване Torsen от двата края допълнително усилват сцеплението. Скоростната кутия е шестстепенна ръчна с функция за синхронизиране на оборотите.


2