Представете си сцена, в която се намирате на криволичещ планински път, като наоколо няма други автомобили. Там са паркирани две коли и за да се изкачите към върху трябва да избере една от тях. Може да избирате между луксозен седан с над 300 к.с. и професионален шофьор, който ще ви закара плавно и сигурно, докато сте на задната седалка. Другият вариант е Mazda MX-5 със 181 к.с. , която ще управлявате сам.

За много от феновете на автомобили японският роудстър е логичният избор. В случая той е с два пъти по-малка мощност, но предлага чара на аналоговото шофиране, когато водачът и колата се свързват директно. Те се сливат в едно цяло, а не са разделени от електронни системи, които диктуват поведението на колата.
Следващият списък включва именно такива наистина страхотни автомобили с аналогови автомобили, които може да се закупят в наши дни. Някои от няма дори най-основни електронни функции за безопасност като ABS, докато при други целия комплекс от системи за безопасност може да бъде изключен, за да стане пътуването още по-забавно.
Последните аналогови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Dallara е известен италиански производител на състезателни автомобили с история в почти всички водещи пистови състезания. Работата на компанията включва автомобили, участващи в IndyCar, Формула 3, Формула 1, Световния шампионат по издръжливост и много други. Компанията е участвала и в разработването на шосейни спортни автомобили като X-Bow на KTM. Така че, когато Dallara решава да построи свой собствен уличен автомобил, ентусиастите на спортните автомобили се радват.
Dallara Stradale е била предопределена да бъде страхотна. Колата тежи само 825 кг, почти половината от теглото на вече лекия Lotus Emira, като разполага с 2,3-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор Ford, развиващ 395 к.с., задно задвижване и шестстепенна ръчна скоростна кутия (или автоматична), всичко това е поместено в шаси, което всъщност е просто състезателен автомобил с някои разрешени за движение по пътищата детайли като светлини, мигачи и т.н.


2