Представете си сцена, в която се намирате на криволичещ планински път, като наоколо няма други автомобили. Там са паркирани две коли и за да се изкачите към върху трябва да избере една от тях. Може да избирате между луксозен седан с над 300 к.с. и професионален шофьор, който ще ви закара плавно и сигурно, докато сте на задната седалка. Другият вариант е Mazda MX-5 със 181 к.с. , която ще управлявате сам.

За много от феновете на автомобили японският роудстър е логичният избор. В случая той е с два пъти по-малка мощност, но предлага чара на аналоговото шофиране, когато водачът и колата се свързват директно. Те се сливат в едно цяло, а не са разделени от електронни системи, които диктуват поведението на колата.
Следващият списък включва именно такива наистина страхотни автомобили с аналогови автомобили, които може да се закупят в наши дни. Някои от няма дори най-основни електронни функции за безопасност като ABS, докато при други целия комплекс от системи за безопасност може да бъде изключен, за да стане пътуването още по-забавно.
Последните аналогови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Porsche 718 Cayman GT4 RS изглежда отговаря на всички аналогови изисквания. Шестцилиндровият боксер се върти до 9000 об/мин и произвежда 500 к.с. Ръчна скоростна кутия (или седемстепенна PDK) изпраща мощността към задните колела. Аеродинамичният пакет има корени в моторните спортове. Освен това има лека конструкция.
Например, GT4 RS тежи по-малко от Lotus Emira. Всмукателен колектор, заимстван от моторните спортове, осигурява на двигателя повече въздух и осигурява по-висцерални звукови ефекти в кабината.
Шасито и окачването, също със състезателен произход, включват активното управление на окачването на Porsche и по-нисък просвет. Диференциал с ограничено приплъзване и системата за векторизиране на въртящия момент на Porsche. Резултатът е едно от най-възнаграждаващите изживявания при шофиране, които можете да си купите за парите.


2