Представете си сцена, в която се намирате на криволичещ планински път, като наоколо няма други автомобили. Там са паркирани две коли и за да се изкачите към върху трябва да избере една от тях. Може да избирате между луксозен седан с над 300 к.с. и професионален шофьор, който ще ви закара плавно и сигурно, докато сте на задната седалка. Другият вариант е Mazda MX-5 със 181 к.с. , която ще управлявате сам.

За много от феновете на автомобили японският роудстър е логичният избор. В случая той е с два пъти по-малка мощност, но предлага чара на аналоговото шофиране, когато водачът и колата се свързват директно. Те се сливат в едно цяло, а не са разделени от електронни системи, които диктуват поведението на колата.
Следващият списък включва именно такива наистина страхотни автомобили с аналогови автомобили, които може да се закупят в наши дни. Някои от няма дори най-основни електронни функции за безопасност като ABS, докато при други целия комплекс от системи за безопасност може да бъде изключен, за да стане пътуването още по-забавно.
Последните аналогови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Lotus Emira V6 SE тежи само 1470 кг. Основателят на марката Колин Чапман е известен с думите си, че за да се ускори една кола, е необходимо да се добави лекота. Emira не е изключение от правилото. Но тя също така разполага с 3,5-литров V6 двигател с компресор от Toyota с мощност 400 к.с. И шестстепенна ръчна скоростна кутия, която изпраща мощността към задните колела чрез диференциал с ограничено приплъзване.
Не става въпрос само за шума и скоростта, но и за усещането. Превъзходен е и в завоите. Окачването има две настройки- Tour е за употреба на улицата, а режим Sport втвърдява окачването и е пригодена за употреба на пистата. Хидравличното сервоуправление осигурява отлична обратна връзка.


2