Opel беше първият германски производител, който предложи всеки от моделите си и с електрическо задвижване, а сега представя и първия си електромобил със задвижване на четирите колела - Grandland Electric AWD. Така моделът вече се предлага в трите основни варианта - електрическо задвижване, plug-in хибрид и мек хибрид с 48-волтова технология.
Opel Grandland Electric AWD получава дизайна на стандартния модел, като отличителната предна част Vizor с 3D ефект включва осветеното лого на марката, подчертано с Edge Light технология. Отзад е поставен светещ надпис OPEL, като името на модела вече не е в хромирани букви, а е щамповано централно върху вратата на багажника.
Спортният характер се подчертава от аеродинамично оптимизирани брони и 20-цолови двуцветни аеро джанти придават, които спомагат за по-нисък разход. Резултатът е най-добрата аеродинамика в гамата Grandland – коефициент на въздушно съпротивление едва 0.278.
Grandland Electric AWD използва литиево-йонна батерия с полезен капацитет от 73 кВтч, осигуряваща пробег до 501 км по WLTP. Зареждането от 20 до 80% отнема под 30 минути на бърза зарядна станция. Задвижващата система комбинира преден електромотор с 213 к.с. и заден със 112 к.с., осигуряващи обща мощност от 325 к.с. и въртящ момент от 509 Нм.
Шофьорът може да избира между четири режима на работа: Нормален - използва се предното задвижване, ограничено до 230 kW и 450 Нм за оптимална ефективност. Задният мотор се активира при нужда; 4WD режим – и двете оси са постоянно активни. Системите ESP и тракшън контрол са адаптирани за максимално сцепление; спортен – 60:40 разпределение между предната и задната ос, реактивно управление и педал на газта за динамично каране; еко – приоритетно предно задвижване, ограничено до 157 kW и 343 Нм. Климатикът и педалът за газта са настроени за икономия. При нужда се включва и задният мотор.
Освен това Grandland Electric AWD е оборудван с амортисьори с честотно селективно демпфериране – технология, която адаптира поведението спрямо пътната настилка и стила на шофиране.