Това са особена порода автомобили. Компактният им размер ги прави идеални за града. Но спортната им душа и наличието на яки двигатели ти доближава повече до истинските състезателни коли. Колегите ни от Gazzetta.it посочиха 6 автомобила с впечатляващи характеристики, които изглежда сякаш са предназначени за каране по градски улици, но няма да се посрамят и на писта.
6 градски коли с душа на състезател (ГАЛЕРИЯ)
Това е най-успешната марка в историята на ралито (има десет световни титли сред производителите и четири сред пилотите, поравно разпределени между Мики Биазион и Юха Канкунен). Но след оттеглянето през декември 1991 година, трябваше да чакаме над тридесет години за скорошната поява на Lancia Trophy. Колата ще се пусне първо на ралита в Италия, а по магазините до края на лятото.
Състезателния вариант е наречен Ypsilon Rally4 HF и оборудван с 1.2 Turbo трицилиндров двигател с вътрешно горене, способен да развие максимална мощност от 212 к.с., комбиниран с 5-степенна секвенциална скоростна кутия с механичен самоблокиращ се диференциал. Пътната версия обаче се предлага изключително със 100% електрически двигател с 280 к.с. и 340 Нм въртящ момент, комбиниран с батерия с капацитет 54 кВтч, която според компанията гарантира максимален пробег от 370 км.
Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5,6 секунди. От естетическа гледна точка основните иновации са представени от понижена конфигурация с разширена с 2 см следа в сравнение с традиционния вариант (дължина 4080 мм, междуосие 2540 мм, широчина 1768 мм и височина 1440 мм, докато багажникът има товарен капацитет от 309 литра). Разбира се, плюс ексклузивните 18-цолови джанти.


1