IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW показа 5-та серия E39 с пробег от 940 000 км

Седанът е с първия и единствен собственик от почти 30 години

BMW показа 5-Series (E39) с пробег от 940 000 километра. Снимки на колата, която е собственост на финландеца Юха Бакманд, бяха публикувани в официалния акаунт на подразделението Classic.


BMW


Седанът е слязъл от поточна линия на 10 юни 1996 и все още не е сменил собственика си. Въпреки че километражът показва 940 503 км, пресслужбата на BMW твърди, че по автомобила са сменени само консумативи - двигателят, скоростната кутия и интериорната облицовка са оригинални, а боята на каросерията е до голяма степен същата.

Тъй като колата е прекарала целия си живот във Финландия, тя е била принудена да работи в тежки условия – двигателят е бил стартиран дори при -37,5 градуса по Целзий (на една от публикуваните снимки термометърът показва -34,5 градуса по Целзий).


BMW


BMW Classic твърди, че историята не е приключила и Юхи Бекманд продължава да използва „петицата“. На снимките в социалните мрежи няма видими следи от износване, въпреки че са правени по различно време, а авторът избягва близки планове.

Известно е, че изключителният пробег е постигнат с ранен модел E39 523i с 2,5-литров редови шестцилиндров бензинов двигател M52. Агрегатът произвежда 170 конски сили и 245 Нм въртящ момент, сцеплението се предава към задния мост чрез 5-степенна ръчна скоростна кутия.


BMW


Почти милион километра за 29 години е еквивалентен на пробег от 35 000 годишно, а тайната на „дълголетието“ се обяснява с редовната поддръжка при официални дилъри. Историята също потвърждава изключителното качество на автомобилите от 90-те години на миналия век. Повече подробности за финландското BMW 5-Series се обещават да бъдат публикувани до една година.


0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Спасов ( преди 5 дни )
    МОЯТА Е BMW E39 530D. НА 780 000 КМ СЪСТОЯНИЕ ПЕРФЕКТНО.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 6 дни )
    Има ама се иска търсене, наистина са единици в България и повечето не се продават. Горд собственик от четири години със сменени само помпичка на чистачките и помпата в резервоара
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Колите на Дупница и Горубляне са с подменена кожа на волана. Ремонтът е евтин, а лесно заблуждава повечето хора. И това е, ако е много зле. Ако не е, обикновено боядисване на кожата върши работа, което е 20 лв.
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Кола на 600 камо ли 800 000км. първо ще е със мног износен и скъсан интериор, главно шофъорската седалка тапицерията, напълно изтъркан волан, който няма да е черен, а нещо друго, без лак по него, изтъркан ск.лост, да не говорим за ***,който може и да са на ламарина *** на съединителя или на спирачката. Много бутони също ще са ужулени, изтъркани, стъклото на километража, на много коли им се отлепя тапицерията на тавана и на вратите още след 200 000км.-300 000км. ,камо ли 600 000км. Изобщо н
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до 1 ( преди 6 дни )
    Миналата година. Както винаги в главата ти са само лъжи и опорки. Има поне няколко известни Тесли на по 700-800 хил БЕЗ НИКАКВИ ремонти, и то с прилично оставащо здраве на батерията. И тези рекорди само ще се множат. Моделите с LFP спокойно ще правят по 1,6 млн, но засега не са имали достатъчно време да ги навъртят.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Късметлийско БМВ , браво - един ден ще дойде на Горубляне на 150 хиляди
  • #6
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Реалист ( преди 1 седмица )
    В България над 80% от хората карат коли на по 600-800к км без да знаят, нищо чудно не виждам в статията. Всяка обява на автокъща е 170 до 220к км, а всички знаем, че тук се продават най- пребитите коли с удари или състояние преди скрап.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 1 седмица )
    И мен ме кефи. Търсих да си купя такава запазена но не мога да намеря. В България само дараци, изтърбушени.
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Muenchen05 ( преди 1 седмица )
    Браво на БМВто, а относно Теслите -Tesla Model S P85(модификацията с най проблемния двигател и с най проблемната батерия) - 2.400.000км и на собственика явно му е изгодно още да продължава да я кара.
  • #3
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Като цяло дори днешните автомобили са издръжливи, много от проблемите идват от нагласата на клиентите, че колата ще я карат 4-5 години и следващата,затова нито собствениците нито сервизите си дават много зор в правилна и навременна поддържка.