IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И в България ще свалят номера за неплатени глоби

При липсата на предоставен електронен адрес от виновния санкцията ще бъде двойна

Нови мерки срещу нарушителите на пътя след зачестилите инциденти по пътищата обяви министърът на транспорта Гроздан Караджов. Те предвиждат засилен контрол, както и нови санкции благодарение на информационните системи на всички органи, които следят за реда по пътя.


камера


Караджов обясни, че чрез автоматизираната система ще получава данни от кантарите на тол управлението за това кои тирове са претоварени. Това ще позволи на инспекторите от ДАИ да спират нарушителите, като в реално време получават информацията. При отказ за заплащане на глобите, особено от чужденци, ще бъдат сваляни регистрационните номера.

По-сериозни санкции ще има за шофьорите, превишили скоростта. На тях информационна система, върху която се работи в момента, автоматично ще генерира документ за наказанието. Ако нарушителят откаже да предостави електронен адрес, глобата ще бъде в двоен размер. Същото ще се случва и ако санкцията не бъде платена навреме.



 

0 от 500
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Скоростта винаги е важна, независимо от причината за инцидента. Същата причина с по-ниска скорост е съвсем друга история.
  • #34
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    33 - оправданието, че скорсотта е виновна за всичко е за хора, които са си забили главата в пасъка и просто не само че не желаят да видят цялата картина, ами ами явно и не могат и са отявлено некадърни да анализират и мислят. Такива като тебе явно взимат и "мъдри" решения, че меренето на срена скорст по магистралата, ще реши порблемите с катазстрофите (нищо, че най смъртностните не са там и причините а други).
  • #33
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До Тинтири ( преди 3 седмици )
    Че трябва да има хубава инфраструктура си прав. И че обучението трябва да е значително по-добро, и за това си прав. Но че контролът идва чак след това, е за това въобще не си прав. Скоростта е проблем, но ти явно си от хората, на които все друг или друго са им виновни.
  • #32
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 3 седмици )
    Има какво да се направи И ЧАК ТОГАВА да започнем да глобяваме! Първо ниво на безопасност е инфраструктура! Второ ниво на безопасност е обучение на шофьорите! Чак тогава като трето ниво идва контрола! След инцидента със Сияна, всички милиционери са на пътя озверели за глоби - ЖЕРТВИТЕ ЗА ТИЯ НЯМА И ДВА МЕСЕЦА СА БЛИЗО 50 - промяна няма!!! Гарантирам ти че с това мислене и след 10 години ще ревете за жертви по пътищата! Глупостта убива - а робството е върховна глупост! Не не го правят за теб!
  • #31
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 3 седмици )
    На основните пътни артерии с най-голям трафик трябва да се направят кръстовища на две нива - както е на входа на Севлиево например. На рисковите участъци трябва да се вложат усилия за 3та лента и за изправяне на завои. Трафика трябва да се изнесе извън населените места с околовръстни. 21ви век сме - вместо за камери пари могат да се харчат за динамична система за знаци по магистралите. Но всичко това е пари които държавата ВАДИ, а бандити като Грозданчо иска ДА ПРИБИРА пари!
  • #30
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 3 седмици )
    Обучението за шофьор в Скандинавието е 3 години - в БГ ще вземеш книжка С-категория за под 3 седмици! В Европа задължение на държавата е пътят да отговаря на минимални изисквания - в БГ сме доволни от държавата, ако има път! Поне 10% от знаците са просто забравени след ремонт. Поне 10% са зараснали. Поне 10% са заради черен път - това трябва да се изчисти. Кръстовищата на първокласните пътища трябва да се направят с ускорителна лента! Да се изчисти растителността да има видимост поне 50-80 метра
  • #29
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 3 седмици )
    Скоростта повтарям никога не е била проблем!!! НИКОГА! Глобите за скорост са приход за хазната, не превенция! Жертвите са от катастрофи предизвикани от купени книжки и липса на пътища! Жертвите са следствие на стария автопарк - в Германия броя на катастрофи е двойно по-висок на 1 млн население но ние имаме 3 пъти повече жертви защото 20 годишния Голф няма никаква пасивна безопасност и се превръща в ковчег! Казвам ти как ще се постигне С ИНФРАСТРУКТУРА! Не с камери!
  • #28
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До Тинтири ( преди 3 седмици )
    И как няма да има жертви, като ти упорито отказваш да караш по-бавно? И като теб са хиляди други. Затапвало се движението, целта било никой да не те удря. Как ще го постигнеш това? От десет кладенеца вода само да можеш да караш с колкото ти е кеф. Заради разбирачи като теб си мисля, че е по-добре автономните коли да навлязат по-бързо на пазара и на хората да им се дава право да карат само на писти.
  • #27
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 3 седмици )
    Статистиката я промениха преди няколко години щото не отговаряше на пропагандата и обединиха обединиха превишена с несъобразена, за да скрият реалните цифри - върни по-назад ПТП по причина скорост са 1-2 БРОЯ годишно, надали след обединението им в общ параграф изведнъж са станали 1000. А несъобразената не е констатация, а причина и по смисъла на закона е нарушение - но това го има само в БГ закона. И всички знаем, че с него се крие безхаберието на държавата.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До Тинтири ( преди 3 седмици )
    А несъобразена скорост е констатация, а не нарушение. Статистиката за причини за ПТП включва под общ знаменател несъобразена и превишена скорост и не казва какъв е делът на всяка. Щом се е стигнало до произшествие, значи със сигурност е била несъобразена, а в много случаи е била и превишена. Но колкото е по-ниска скоростта, толкова е по-голяма вероятността катастрофиралият да оцелее.