fallback

Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа

Тези мотори доказват, че доста често колкото едно нещо е по-просто, толкова е по-добро

Когато стане дума за надеждност, японските двигатели обикновено отвяват конкуренцията. Всъщност обаче, и в Европа знаят как да правят неразрушими мотори - те са прости, ремонто-пригодни и способни да издържат над 300 000 км. Представяме ви 6 четирицилиндрови атмосферни двигател от водещи европейски марки, които рядко се повреждат.

Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Стефан ( преди 1 месец )
    Отговор за Симо Ти знаеш ли в чужбина Как се поддържат автомобили примерно смяна на клапани или смяна на гумички маслобирачи Колко струва колкото смяна на цял мотор цял двигател и заради това казват хората То не е само да смениш маслото и давай пълна газ
  • #8
    Симо ( преди 1 месец )
    Абе, хора, най - надежните двигатели не зависят от марката.Аот държавата, в България са най - надежнините мотори, идват на 300000хил, и изкорват поне аще толкова у нас.Я елате и се поинтересувайте малко, преди да пишете.Тук кола на 500000 хил е средна възраст, има толкова хляб в ней, ама на запад очевидно не знаят, как да ги подържат.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Та, значи ако се грижиш както трябва за споменатите двигатели ще издържат 300 000-400 000 км. Ами, то ако се грижиш за всеки двигател ще издържи толко
  • #6
    Здрави двигатели. ( преди 1 месец )
    Може би единственият модерен малък здрав двигател е 1.0 ecog на Renault. Слага се от 2017г. На различни превозни средства и издържа над 300 000км. Теглото му е 90кг.
  • #5
    Станчо куфара ( преди 1 месец )
    Пълни глупости пишат тези пишман специалисти
  • #4
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Някой може ли да ми обясни какво общо имат надеждността на мотора и съединителя на компресора на климатика!?
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    1.6 ecotec, няма място в класацията. Имах такъв няколко години, и гореше сериозни количества масло. Знам че за феновете на германските автомобили.това е норма, но за мен не е.
  • #2
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Много са ми странни тези статии. :-) Заглавието обикновено е за най-здравите, после в текста разбираш, че е егати късмета да ги добуташ до 300 000 със здрава поддръжка и накрая се усещам, че те на по 200-300 000 идват в България и хората си ги карат
  • #1
    иаа ( преди 1 месец )
    не пишат за вечните милионници 2.0 Д на мерцедес и1.9 Д на WV
fallback
Последни