fallback

Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа

Тези мотори доказват, че доста често колкото едно нещо е по-просто, толкова е по-добро

Когато стане дума за надеждност, японските двигатели обикновено отвяват конкуренцията. Всъщност обаче, и в Европа знаят как да правят неразрушими мотори - те са прости, ремонто-пригодни и способни да издържат над 300 000 км. Представяме ви 6 четирицилиндрови атмосферни двигател от водещи европейски марки, които рядко се повреждат.

Най-надеждните 4-цилиндрови атмосферни двигатели от Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Fen ( преди 2 седмици )
    Глупости
  • #17
    Бай Ой от Владивосто ( преди 2 седмици )
    Най-здрави са 6 цилиндровите 3.0 TDI и 3.0 CDI, сещайте на кои марки
  • #16
    Георги Тенов ( преди 2 седмици )
    Аз имах Опел Вектра б с екотек 1.8бензин и на километража пишеше 398000км... Внос от Италия значе е 100% въртян... Т.е реално е била на около 500000км. Продадох я и наскоро я видях. Още движи
  • #15
    daN40 ( преди 2 седмици )
    Карам кола над 30г.и над 1 000 000 км.без доливане само докато загрее се чуват повдигачите
  • #14
    Румбо ( преди 2 седмици )
    Мога да кажа нещо само за Опел,като собственик на няколко такива.Това,че Опел фалира въобще не е случайно и се дължи именно на Екотек двигателите,които отказаха и най-верните фенове от марката.В интерес на истината и при другите европроизводители картинката също не е добра,като най-сериозният спад в надеждността е при ВАГ групата,там от ресурс 500-700 000 слезнаха наполовина
  • #13
    Андро ( преди 2 седмици )
    А японеца къде е? Най здрави са Хонда и Тойота.
  • #12
    gunay8888 ( преди 2 седмици )
    Aбе вие лудилисте
  • #11
    Старши лейтенант ( преди 2 седмици )
    Ауди А4 125 к.с. бензин, произведено 1995. 21 години служи вярно!
  • #10
    До #7 ( преди 2 седмици )
    Изобщо не е вярно твоето твърдение. Има двигатели, които са направени да издържат много по-малко. Купуваш нова колата и поддържане само в официален сервиз. Изкарва гаранцията, навърташ 150-200 000 км и двигателя започва да губи компресия, да харчи много масло, да не пали и при преглед със сонда на цилиндрите да се види, че са надрани.
  • #9
    Стефан ( преди 2 седмици )
    Отговор за Симо Ти знаеш ли в чужбина Как се поддържат автомобили примерно смяна на клапани или смяна на гумички маслобирачи Колко струва колкото смяна на цял мотор цял двигател и заради това казват хората То не е само да смениш маслото и давай пълна газ
fallback
Последни