Редовно гледане в огледалото, постоянното желание за внимание. Има няколко ключови знака, че някой може да е нарцис. Но ако наистина искате да знаете истината, трябва да погледнете шофьорските навици на хората.

Екипът на Scrap Car Comparison помоли 2000 водачи да направят тест за нарциси - и резултатите били поразителни. Те определиха шофьорите по категории -марка на превозното средство, вид гориво, местоположение и персонализация на автомобила. Според анализа на данните, едва ли ще има много изненадани, притежателите на BMW показват най-нарцистични наклонности. Хората, които са избрали персонализирани регистрационни номера, също са били по-склонни да постигнат висок резултат за самовлюбеност.
За проучването екипът попита 2000 шофьори за най-близкия им град, марката на автомобила, който карат, вида гориво и дали притежават персонализиран регистрационен номер. Всеки попълни и тест за нарцисизъм, който дава 40 максимални точки. Резултатите разкриха, че шофьорите на BMW постигнат най-висок резултат - средно 14,4. Хората зад волана на Mercedes и Honda следват плътно зад тях съответно с 12,3 и 12. На другия полюс - водачите на Volvo са получили най-ниския резултат (7,1), следвани от водачите на Skoda (7,44) и хората с Renault (7,6).

„Тъй като тестът се оценява от 40 възможни точки, шофьорите на всички марки са постигнали по-малко от 50%, което означава, че в крайна сметка няма марка с „висок риск“ в сравнение с друга“, каза г-н Клемп от екипа.
Що се отнася до видовете гориво, водачите на електрически превозни средства са получили най-високи оценки (14.2), следвани от тези на бензинови (10.2) и хибридни (10.2) автомобили. Със среден резултат от 9,8 - шофьорите на дизелови коли са най-малко склонни да бъдат нарцис. Едва ли и в друго има изненада, най-високи резултати получават хората от столицата.
Накрая, изследването разкри връзка между наличието на персонализиран регистрационен номер и нарцисизма. Шофьорите, които притежават такъв, са получили средно 15,2 точки. Останалите - едва 8,9.


1