Британска компания предложи табела, подобна на тази за начинаещите шофьори, която трябва да бъде залепена на задното стъкло. В този случай тя има надпис „B“ за „Bad“ (лошо на английски). И се използва, за да могат шофьорите, които знаят, че паркират неправилно, да го съобщят на другите участници в движението.
Целта на тази компания е тези стикери да станат популярни, за да се продават. Бизнес! За да дадат популярност на идеята си, британците са направили проучване. То показва, че шофьорите на BMW са най-лошите в паркирането.
Ходи после обяснявай! Ако има шофьор, който да е заклеймен като калпав, това е този на BMW. Е, у нас битува мнението, че важен е регистрационния номер, като опасни за тези от Перник и Враца! В Англия няма как да го знаят това - засега.
Но и там по някаква причина шофьорите на BMW често се свързват с определени гафове. Например, никога не използват мигачите си, да имат склонност да украсяват колата си като сергия на селски панаир, да се катерят на капака на колата отпред. Като цяло - да шофират агресивно.
Това е поредица от клишета , които според феновете на "баварците" са несправедливи. Вярно, BMW имат по-спортен подход от другите модели, поради което привличат публика, търсеща повече адреналин. Но това не означава, че тези шофьори са идиоти (поне не всички), нито че съществува стереотип за „шофьор на BMW“. Също като този, че всички шофьори на Mercedes-Benz са „по-възрастни господа“.
За съжаление, клишетата ще продължат да съществуват и не помага публикуването на проучвания като това, което британската компания Scrap Car Comparison твърди, че е направила. Според нея шофьорите на някои марки автомобили паркират по-зле от други. В тази отрицателна класация водят шофьори на BMW.
Според Scrap Car Comparison, 68% от водачите на "баварци" казват, че имат нужда от помощ при паркиране или повече обучение, за да се научат как да го правят по-добре. Второ място в този списък заемат шофьорите на Audi, други често майтапени у нас типове. Като 64% от анкетираните отговарят по същия начин. Третата позиция е за шофьорите на Mercedes-Benz.
Всеки шести шофьор изпитва стрес или се тревожи, че трябва да паркира колата си. 30% от анкетираните прекарват повече време в търсене на място далеч от другите коли, където да паркират по-удобно.
Зад всичко това вероятно има чист бизнес интерес да се продават стикерите. В момента тази компания отбелязва, че предлага „ограничен брой за табела B на заинтересовани шофьори безплатно“ в замяна на попълване на „обикновен формуляр за регистрация на интерес на нейния уебсайт. Ако идеята проработи, фирмата ще продава тези стикери от следващата година. Нищо, че го прави върху гърба на невинните собственици на BMW.