IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault оборудва Captur и Symbioz с нов хибриден двигател

Двата модела ще са малко по-мощни от Dacia Bigster, обeщават нисък разход 

След дебюта си в Dacia Bigster - новият 1.8-литров хибриден двигател на Renault Group ще се предлага и в автомобили с ромб на предния капак. По-специално в Captur и Symbioz, замествайки двигателите със 145 коня. 


Renault нов мотор


Но при Renault мощността е увеличена с 5 конски сили, достигайки 160 вместо 155, предлагани от Bigster. Еволюцията на E-Tech потвърждава хибридна архитектура, която комбинира два електрически двигателя: единият е с мощност 50 к.с., който директно задвижва колелата, а вторият работи като стартер-генератор. Те допълват 1,8-литров 4-цилиндров бензинов двигател, произвеждащ 109 коня.

Според Renault, скоростната кутия е настроена да бъде по-бърза и плавна, като същевременно намалява вибрациите и шума. Въвеждането на нов електронен скоростен лост (e-shifter) осигурява по-голяма прецизност и оптимизирана ергономичност.


Renault нов мотор

За разлика от предшественика си - новият 1.8 двигател е с директно впръскване, като изпаряването на горивото е оптимизирано при налягане от 350 бара. Това позволява по-голяма прецизност и ефективност на горенето. В резултат Renault гарантира подобрена производителност на двигателя. Емисиите и разходът на гориво са намалени. Компанията твърди, че ускорението от 0 до 100 км/ч става за 8,9 секунди при Captur E-Tech 160 и 9,1 секунди за Sybioz (в сравнение с 10,6 секунди преди това и за двата модела).

Капацитетът на батерията също се увеличава от 1,2 на 1,4 kWh, като по този начин се улеснява пътуването в електрически режим.  Декларираният разход на гориво спада, достигайки 4,3 л/ 100 км за двата френски кросоувъра (4,7 при предишните версии). С увеличаването на мощността, новият напълно хибриден двигател E-Tech със 160 к.с. подобрява и способността за теглене : тя вече достига 1000 кг или с 250 повече от преди.


Renault нов мотор

Специално за Symbioz - Renault обявява и наличието на мека хибридна версия, която използва 1.3-литровия 4-цилиндров двигател, комбиниран с електрически мотор, свързан към сервизния ремък ( по-горе на техническата диаграма). Общата мощност е 140 к.с., а максималният въртящ момент е 260 Нм, наличен между 1750 и 3500 об/мин. Декларираният среден разход на гориво е 5,9 л/100 км. Скоростната кутия е само 6-степенна ръчна.

0 от 500