Дизелов мек хибрид? Защо не. Един отличен вариант за мощна, бърза, но икономична кола. В основата им е дизелов двигател с вътрешно горене, но оборудван и с 48V технология, която гарантира намален разход на гориво. И свобода на движение при ограниченията, наложени в куп големи градове по света на добрия, стар дизел.
И всичко това - без да е необходимо да свързвате автомобила към зарядна станция като при plug - in хибридите. Ето селекция на престижното издание Gazzetta.it на най-популярните и представителни модели.
10 отлични дизелови меки хибрида (ГАЛЕРИЯ)
Електрифицираната гама на новия Hyundai Tucson включва и мека хибридна дизелова версия с 48V технология. Тя е оборудвана с редови 4-цилиндров двигател с вътрешно горене с обем 1598 куб. см, мощност 136 к.с. (електрическият гарантира 16,5 к.с. ), комбиниран с шестстепенна ръчна скоростна кутия или седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител.
Комбинирания разходът на гориво е около 5,1 - 5, 6 л/ 100 км. Не е върхът на пъргавостта с ускорение от 0 до 100 км/ч за 11,4 секунди , а максималната скорост е "едва" 180 км/ч.
Това е кола за семейството, като бемът на багажника започва от 546 литра. Предлагат се две нива на оборудване (Business и Excellence).


7