Дори шестото поколение на Volkswagen Golf, който някога бе един от най-популярните хечбеци в Европа, има своите слаби страни. В галерията ви представяме типичните неизправности на Golf VI, който се произвеждаше в тази каросерия от 2008 до 2013 година, и как да ги отстраним, за да удължим живота му.
Шест проблема на Volkswagen Golf VI (ГАЛЕРИЯ):
Какво да се направи
Основните места на течове са гарнитурата на капака на клапаните, вентилационните тръби на картера и зоната на масления охладител при версиите с турбокомпресор. За да се отстрани проблемът, се препоръчва да се сменят износените уплътнения с оригинални, да се провери правилният монтаж на масления филтър и в случай на повтарящи се течове, да се диагностицира вентилационната система на картера. Редовните проверки на двигателя, приблизително на всеки 6000 км, ще помогнат за откриване на проблеми на ранен етап.
Основните места на течове са гарнитурата на капака на клапаните, вентилационните тръби на картера и зоната на масления охладител при версиите с турбокомпресор. За да се отстрани проблемът, се препоръчва да се сменят износените уплътнения с оригинални, да се провери правилният монтаж на масления филтър и в случай на повтарящи се течове, да се диагностицира вентилационната система на картера. Редовните проверки на двигателя, приблизително на всеки 6000 км, ще помогнат за откриване на проблеми на ранен етап.