IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как работи магическото окачване на Ferrari Purosangue

Системата оптимизира натоварването, за да може големия SUV да се кара като лека кола (ВИДЕО)

Най-интересното нещо за Ferrari Purosangue не е огромният V12 под този невероятен капак във формата на мида, а окачването. Колегите ни от Motor1 заснеха специално видео, в което разкриват подробности за уникалната система, с която е оборудван първия SUV на италианската марка.


 Multimatic True Active Spool Valve


Това е напълно активна система, изградена около амортисьорите Multimatic True Active Spool Valve (TASV), които дават на Ferrari безпрецедентен контрол върху движението на каросерията. Там, където повечето автомобилни окачвания са реактивни, дори и изисканите видове, това е проактивно и прави всичко различно в света.

Благодарение на активно окачване можете да се приложи допълнителна сила към каросерията на автомобила. Това означава, че шофьорът има възможност изцяло и прецизно да оптимизира натоварването на всяка отделна гума и така са подобри както качеството на возене, така и управлението. Някои експерти дори отиват по-далеч, като твърдят, че използването на активно окачване е като да можеш да измамиш физиката.


 Multimatic True Active Spool Valve


Клапаните Multimatic имат 48-волтов мотор, който е насочен към сачмен винт. Той сам контролира движението на буталото на амортисьора, независимо от пътя. Ferrari все още позволява известно движение на каросерията, за да даде на водача малко усещане, но системата кара големия, тежък Purosangue да се движи и управлява като много по-малък и по-лек автомобил, което е странно.

Въпреки че системата работи много впечатляващо в Purosangue, това са само част от нейните впечатляващи способности. Ferrari използва амортисьори TASV в бъдещото F80, които ще позволят пълно разгръщане на невероятните аеродинамични характеристики на автомобила, без това да се отразява на поведението на колата на пътя.



0 от 500