IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Genesis пусна „убиец на BMW M340i“, но той не се продава

Специалният G70 Track Day Special получи 373 к.с. и задвижване на четирите колела

Производителят на премиум автомобили Genesis представи спортен седан, който е предназначен както за състезания, така и за движение по обществени пътища. Луксозната марка на Hyundai определя колата като „убиец на BMW M340i“, но няма да я предложи за продажба.


Genesis G70 Track Day Special


Суперседанът G70 Track Day Special е вдъхновен от легендарната писта "Нюрбургринг", като целта на разработката му е прозаична - колата трябва да привлече вниманието на клиентите на Genesis в Канада и САЩ. За целта автомобилът ще направи обиколка на Северна Америка през лятото, но засега серийно производство не се предвижда.

Genesis G70 Track Day Special е базиран на друг проект на марката - Track Taxi Nordschleife. Аеродинамичният бодикит е станал по-агресивен, отзад е добавен огромен спойлер, отпред е добавен капак с прорези, а стандартното окачване е отстъпило място на KW coilover-и. Монтирани са състезателни 19-цолови джанти OZ и гуми Michelin.


Genesis G70 Track Day Special


Под капака се намира 3,3-литров бензинов V6 двигател с два турбокомпресора, който произвежда 373 к.с. и 510 Нм въртящ момент. Седанът има задвижване на всички колела, а мощността се предава чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия.

По характеристики Genesis G70 е близък до BMW M340i xDrive, но прототипът е далеч от представителите на подразделението „M“ на баварците. В премиум марката на Hyundai са наясно с това и именно това е причината да не мислят за производствена версия.


Genesis G70 Track Day Special


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 месец )
    До настоящия момент водещият яко авангарден Саут-корейски визионерски премиум-луксозен автобранд GENESiS е реализирал общо към /~/ 1,35 милиона автомобили от най-висока класса, като сред моделите с водещи продажби са основно G80 & G70 - поне на настоящия етап. Годишно закупените коли надвишават /2022,2023 и 2024/ бройката от 300-320 хил., но пък основните пазари на тези машини се явяват САЩ, Ю.Корея, КанаДА и някаква незначителна част отива в ЕС. Малка Заб: МАРКАта GENESiS е точно на 10 години.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    С този странен спойлер като маса не прилича на нищо. Вносителя на Хюндай в БГ даже не може да ти внесе Джензис. Какви убийци на БМВ, от друга страна отварям БМВ Германия 440i на 1.5 години на 25х км е 35 к евро. Плащаш и след 2 седмици колата е в гаража готова за регистрация
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Когато мaймyуна проговори тогава азиатец ще пусне европейски "убиец" на пазара.
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Прав си ( преди 1 месец )
    Кацаме в България с полет от Холандия и една опашка от посрещачи пред летището с мерцедеси чакащи знаете кои. Някак си започваш да съжаляваш марки като мерцедес
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до 6 ( преди 1 месец )
    То хубаво Мерцедес, ама като гледам преобладаващият контингент от собственици на марката лично аз не бих си купил такъв автомобил за да не ме идентифицират с него. Изобщо в света се набл'дава интересна концепция - умните хора масово купуват евтини коли - Дачия, Шкода, Сеат. докато празноглави алахакбаровци си продават къщите за да си купят беемвета, мерцедеси и поршета. По заможната средна класа - т.н. дребен бизнес ако са европейци кара Фолксваген, ако са азиатци кара Митсубишита. Лексус и Акюр
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Здрав мен... ( преди 1 месец )
    Само Мерцедес! Всичко друго е компромис!Интериор - вечна класика, невероятно класен и изключителен разкош. Отвън - също, особено Е-клас и S-клас. За CLS и AMG GT 4door е направо излишно да се коментира!
  • #5
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Убиец на БМВ ? Не съм фен на БМВ но генезис могат да бъдат убиец единствено на вкуса на истинския автомобил. Не знам кой освен нищожна бройка в САЩ и мааалко по голяма в Корея изобщо си купува Хюндай с кожа и подлакътници
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 1 месец )
    Ей го най-евтиното: 2.5T Inline 4 Turbo GDI (300 HP / 311 lb.-ft)
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    На баба ви дедовеца ( преди 1 месец )
    Не разбрах къде е новината след като Г70 се продава с двигател В6 Т3.5 с 375 конски сили?!
  • #2
    2 rate up comment 6 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 месец )
    Всъщност, в дадения конкретен случай РЕАЛният съперник и страховит противник на БеНеВе-то не е този специално доразработен откъм мощност и аеродинамика G70 от страна на водещия премиум-луксозен автобранд GENESiS, а очакваната през това лято нова спортно ориентирана суб-марка на същия този производител с характерния и яко специфично приложен за спортната машина ярък оранжево-червен цвят - МАГМАта...