Благодарение на своите изпитани във времето компоненти и възли, Mitsubishi ASX се прослави като непретенциозен градски кросоувър, което му осигури стабилно търсене. Ето защо този кросоувър се произвежда вече около 15 години! Той обаче също има своите слабости. Ето 5 основни "болежки", с които настоящите и бъдещите собственици на модела трябва да бъдат наясно.
Пет проблема на Mitsubishi ASX на старо (ГАЛЕРИЯ):
Какво да се направи
За двигателя 1.6 е изключително важно да се сменят уплътненията на клапаните поне на всеки 100 000 км и да се използват масла с ефективни почистващи добавки. За двигателите 1.8 и 2.0 редовното регулиране на клапаните и следенето на състоянието на цилиндро-буталната група след 150 000 км са от ключово значение. Всички двигатели изискват намалени интервали за смяна на маслото, като най-добре е това да става на всеки 8000 км.
За двигателя 1.6 е изключително важно да се сменят уплътненията на клапаните поне на всеки 100 000 км и да се използват масла с ефективни почистващи добавки. За двигателите 1.8 и 2.0 редовното регулиране на клапаните и следенето на състоянието на цилиндро-буталната група след 150 000 км са от ключово значение. Всички двигатели изискват намалени интервали за смяна на маслото, като най-добре е това да става на всеки 8000 км.


1