fallback

Renault извади три нови вана

Електрическият Trafic е коренно променен и идва с 450 километра пробег

Изложението за търговски превозни средства в Бирмингам се запомни с някои големи премиери. Сред тях представянето на новия  Renault Trafic. Френската марка показа още вариант с отворена товарна платформа Goelette и вана Estafette.

     товарни Renault            И трите са базирани на новата SDV (Software Defined Vehicle) архитектура, създадена от  подмарката Ampere на Renault Group. Под нея е разположена платформа тип „скейтборд“. И макар размерите на батериите да не са потвърдени, Renault обеща пробег до 450 км. Скоростта на зареждане позволява 20 минути от 15 до 80 процента капацитет.

Новата електрическа платформа на Renault е проектирана да бъде гъвкава. Компанията е произвела тези три варианта, за да демонстрира точно това. Всички имат еднакви по-ниски брони, но носят свой собствен уникален дизайн. Trafic E-Tech е със значително променен външен дизайн от настоящия модел с ДВГ. Има светеща емблема, тънки LED фарове и тесни вертикални светлини отзад. Впечатлява с изобилие от черни облицовки. И четирите колела са избутани максимално във всеки ъгъл, за да се подобри товароносимостта. Renaultтвърди, че радиусът на завой от 10,3 метра на Trafic е същият като този на  суперминито Clio. 

Предлагат се два варианта за батерии, като тази с дълъг пробег е с енергийно плътен никел-манганово-кобалтов пакет. По-малката (и по-евтина) литиево-желязно-фосфатна батерия може да осигури пробег от 350 км. Монтиран е един електрически двигател, който произвежда 201 к.с. Технологията „vehicle-to-load“ може да захранва инструменти и оборудване, а „vehicle-to-grid“  да изпраща енергия обратно към мрежата.         товарни Renault               Trafic E-Tech ще се предлага в размери L1 и L2 - с товарен обем съответно 5,1 и 5,8 кубически метра. Височината на покрива от 1,9 метра означава лесен достъп до многоетажни паркинги. Вътре кабината разполага с много място за съхранение и е изработена от издръжливи рециклирани материали. Разположени са 12-инчов сензорен екран и 10-инчов дисплей за водача, които включват най-новите свързани услуги.       

Goelette използва същата основна платформа и структура като Trafic, но е вариант с шаси кабина, който може да бъде оборудван с различни стилове на каросерията. Името идва от камион с отворена платформа, който Renault предлагаше през шейсетте и седемдесетте години. И това е външният вид на демонстрационния модел. Други конфигурации включват ван и самосвал, като Renault твърди, че шасито може да издържи до 1,4 тона тегло. Широка гама ще се предлага директно от завода или чрез мрежата от специалисти по конверсии Qstomize на Renault.                        Estafette получава името си от търговски автомобили Renault от миналото. Фургонът е дълъг 5,27 метра, широк 1,92 метра и висок 2,6 метра. Има огромен товарен обем от 9,2 кубически метра. Външният му вид е повлиян от концепцията Estafette, представена миналата година, докато производственият модел има същата предна част като Trafic. Той е с плъзгащи се странични врати и ролетна щора отзад. Това позволява на хора с височина до 1,9 метра да се движат лесно между кокпита и товарното отделение. Хитър жест към заетите шофьори на доставки - плъзгащите се странични врати могат да се отварят с лакът, което улеснява качването на пакети.

Повече подробности ще бъдат обявени преди пускането на трите автомобила в продажба през 2026 година. Renault потвърди, че новите модели ще се произвеждат в завода в Северна Франция, където се сглобява и настоящият Trafic.      

fallback
  • #22
    до 20 ( преди 1 месец )
    На дженди галено можеш да говориш само на мъжката си приятелка вечер под чаршафа, москодженди дребничко.
  • #21
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Прав или крив,все тая когато тока го няма.
  • #20
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Намажи си електрическия вибратор с лубрикант и чеши @налчето електродженди.
  • #19
    до 17 ( преди 1 месец )
    Тойотката ти е дзвер, чихуа-хуато ти е дзвер, 8-см ти питон и той е дзвер пред приятеля ти вечер, нали?
  • #18
    до 16 ( преди 1 месец )
    За твое съжаление, електромобилите използват прав ток.
  • #17
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Зареждам дзвера на бензиностанцията и потеглям.Електрофилите ви оставям да чакате на зарядката да чакате режима на тока.
  • #16
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пробита кофа,крив ток не държи.
  • #15
    до 13 ( преди 1 месец )
    За всички Тойодканци, денят започва с чаша прясно-рафиниран сок от динозаври, а на празник лично Тойодка-сан им позволява да се надишат с кафяв водород - любимият на господаря.
  • #14
    Педро Родригес ( преди 1 месец )
    И ние в Испания така мислехме,че слънцето не спира.Ама спря точно по обяд и се прибрах от работа пеша и вечеряхме на свещи.
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    За всички Мъскияннци слънцето грее денонощно,365 дни в годината.Освен да слънчасаш,файда йок.Бензин мога да налея от туба.
fallback
Последни