Надежден, здрав и многофункционален: пикапът все повече се превръща от избор за фермери и строители в нормална семейна кола. Дори и в Европа. Но парадоксалното е, че докато интересът расте, предлагането все повече се свива. Много традиционни участници в този сегмент, като Nissan, Mitsubishi и Mazda, напуснаха европейския пазар. Тази класация на авторитетното Autocar е за най-добрите пикапи, предлагани на Острова. Към тях сме добавили и два модела, до които англичаните нямат достъп, но с които разполагаме в България.
Най-добрите пикапи в Европа (ГАЛЕРИЯ):
5. Volkswagen Amarok
Плюсове - луксозна, добре завършена кабина, удобен за шофиране и возене.
Минуси - по-скъп от братовчеда Ford Ranger, ограничен просвет и малко изнежен за пикап.
Оригиналният Volkswagen Amarok даде тласък на манията за лайфстайл пикапи, съчетавайки здравината с интериора и екстериора на луксозна кола. Този Amarok със сърце на Ford е не чак толкова рафиниран.
Колкото и да беше популярен обаче, първият Amarok не успя да събере аргументи пред счетоводителите на Volkswagen , за да подпишат разработката на второ поколение. По тази причина сегашната версия е всъщност копие на Ford Ranger.
В момента има избор от три дизела: два четирицилиндрови двигателя със 168 к.с. и 202 к.с., както и 3,0-литров V6 с 227 коня, който е съчетан с 10-степенната автоматична скоростна кутия на Ford и постоянно задвижване на четирите колела.
Amarok е добре подреден пикап. Той се управлява спретнато и прецизно. Разположението на листовите пружини, дошли от Ranger, означава, че може да се справя с по-неравни пътища.
Като оставим настрана недотам комфортната возия, можете да карате максимален полезен товар до 1130 кг. Отвътре Amarok споделя своята архитектура с Ranger, но е покрит с материали от Волфсбург, за да му придаде малко по-премиум усещане.
Освен това е добре оборудван с централен сензорен екран, допълнен от много физически бутони. Като цяло се усеща повече като SUV, отколкото като пикап.
Плюсове - луксозна, добре завършена кабина, удобен за шофиране и возене.
Минуси - по-скъп от братовчеда Ford Ranger, ограничен просвет и малко изнежен за пикап.
Оригиналният Volkswagen Amarok даде тласък на манията за лайфстайл пикапи, съчетавайки здравината с интериора и екстериора на луксозна кола. Този Amarok със сърце на Ford е не чак толкова рафиниран.
Колкото и да беше популярен обаче, първият Amarok не успя да събере аргументи пред счетоводителите на Volkswagen , за да подпишат разработката на второ поколение. По тази причина сегашната версия е всъщност копие на Ford Ranger.
В момента има избор от три дизела: два четирицилиндрови двигателя със 168 к.с. и 202 к.с., както и 3,0-литров V6 с 227 коня, който е съчетан с 10-степенната автоматична скоростна кутия на Ford и постоянно задвижване на четирите колела.
Amarok е добре подреден пикап. Той се управлява спретнато и прецизно. Разположението на листовите пружини, дошли от Ranger, означава, че може да се справя с по-неравни пътища.
Като оставим настрана недотам комфортната возия, можете да карате максимален полезен товар до 1130 кг. Отвътре Amarok споделя своята архитектура с Ranger, но е покрит с материали от Волфсбург, за да му придаде малко по-премиум усещане.
Освен това е добре оборудван с централен сензорен екран, допълнен от много физически бутони. Като цяло се усеща повече като SUV, отколкото като пикап.


0