Надежден, здрав и многофункционален: пикапът все повече се превръща от избор за фермери и строители в нормална семейна кола. Дори и в Европа. Но парадоксалното е, че докато интересът расте, предлагането все повече се свива. Много традиционни участници в този сегмент, като Nissan, Mitsubishi и Mazda, напуснаха европейския пазар. Тази класация на авторитетното Autocar е за най-добрите пикапи, предлагани на Острова. Към тях сме добавили и два модела, до които англичаните нямат достъп, но с които разполагаме в България.
Най-добрите пикапи в Европа (ГАЛЕРИЯ):
6. Isuzu D-Max
Плюсове - толкова здрав, колкото изглежда, по-евтина каталожна цена от конкурентите, гаранция пет години/200 000 км на някои пазари (в България с гаранция от 10 години (стандартна от 5 години или 100 000 км).
Минуси - грубичък дизелов двигател, остаряла информационно-развлекателна система, лоша возия и управление.
Isuzu D-Max е легенда в сегмента на пикапите от много години. И първи избор на тези, които търсят по-евтино работно конче. Притежава всичките ключови изисквания - здравина, издръжливост и практичност- Въобще, държи си репутацията. D-Max се предлага в разнообразни конфигурации: от обикновения работен Utility - през по-ориентирани към стил версии с прилично стандартно оборудване.
Налични са версии с единична кабина, удължена (която може да се предлага в топ оборудване) и двойна. D-Max е пригоден за шофиране извън пътя, така че отстъпва на шосето от някои конкуренти.
Мощността се черпи от 1,9-литров четирицилиндров двигател, който звучи грубо и не разполага с много мощност – само 162 к.с. Ускорението до 100 км/ч отнема цели 13 секунди, независимо дали имате шестстепенна автоматична или шестстепенна ръчна скоростна кутия. Това все още е един от най-евтините пикапи, които можете да закупите, подбивайки Hilux.
Плюсове - толкова здрав, колкото изглежда, по-евтина каталожна цена от конкурентите, гаранция пет години/200 000 км на някои пазари (в България с гаранция от 10 години (стандартна от 5 години или 100 000 км).
Минуси - грубичък дизелов двигател, остаряла информационно-развлекателна система, лоша возия и управление.
Isuzu D-Max е легенда в сегмента на пикапите от много години. И първи избор на тези, които търсят по-евтино работно конче. Притежава всичките ключови изисквания - здравина, издръжливост и практичност- Въобще, държи си репутацията. D-Max се предлага в разнообразни конфигурации: от обикновения работен Utility - през по-ориентирани към стил версии с прилично стандартно оборудване.
Налични са версии с единична кабина, удължена (която може да се предлага в топ оборудване) и двойна. D-Max е пригоден за шофиране извън пътя, така че отстъпва на шосето от някои конкуренти.
Мощността се черпи от 1,9-литров четирицилиндров двигател, който звучи грубо и не разполага с много мощност – само 162 к.с. Ускорението до 100 км/ч отнема цели 13 секунди, независимо дали имате шестстепенна автоматична или шестстепенна ръчна скоростна кутия. Това все още е един от най-евтините пикапи, които можете да закупите, подбивайки Hilux.