fallback

Край с екологията: Америка пак полудя по големите пикапи

Ford F-Series има 26% ръст през 2025, електромобилите пропадат

Дали заради новия обитател на Белия дом, или и по други причини, но автомобилният пазар в Америка прави обратен завой през 2025. Предишните четири години на насърчаване на модели с по-ниски емисии изглеждат заличени, интересът на купувачите отново е насочен основно към големите пикапи и SUV с над 3-литрови двигатели. Почти без изключения, тези модели отчитат двуцифрен ръст, докато при компактните седани и особено при електромобилите имат очевиден спад.         Ford F-250 Super Duty Ford F-250 Super Duty. F-сериите отново са най-продаваният нов модел в Северна Америка. Снимка FORD              Сред най-големите губещи тази година е марката Dodge, която е загубила 49% от продажбите си, откакто спря бензиновите версии на Challenger и Charger. Миналата година класическите muscle cars имаха над 20,000 продажби за първото тримесечие, докато сега заместилият ги електрически Charger Daytona има едва 1947. Лоши са новините и за електрическата гама на Audi - 68% спад за e-tron GT, 29% за Q4 e-tron, и 77% за Q8 e-tron. Новото Q6 компенсира със своите близо 3300 продажби, но само частично.          20-те най-продавани нови коли в САЩ (ГАЛЕРИЯ):

             

fallback
  • #6
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До 5. Така ли говорят в тролфермата? Това ли ви казват да "мислите" и пропагандирате? Някакви външни източници извънтроу фермата можеш ли да дадеш или са конфиденциални за вътрешна употреба?
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тесла умре, ще затварят заводи.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дефорсирани дефорсирани, но лесно могат да се форсират, стига конструктивно да нямат ограничения - малко настройка, чип и евенуално по-мощна горивна помпа и стана работата.
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Те си харесват не само големите пикапи, ами и големите мотори. Вярно, дефорсирани са, но все пак 6-к си е 6-к или 8-ка е си е 8-к. Може би само из големите градове, където е пълно с разни парвенюта и комплесари има някаква мода за е-возила.
  • #2
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    А понеже американците си обичат Toyota, защо да не изчакат и 2000-3000 kW зареждане на твърдотелните батерии които са им обещали от Toyota? Зареждане за 10 минути на 1500 км за електрическа Toyota tundra не звучи никак зле. Без да влагам грам сарказъм, ще съм най големия фен на Toyota ако си спазят обещанието! КОГАТО и да е! Ясно е че отново лъжат за сроковете, както лъжат И продължават да лъжат от 2010 година насам. Въпреки това ВЯРВАМ, че ще има такива батерии от Toyota или не.
  • #1
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    Ами напълно нормално. Да си купиш електромобил днес е като да си купиш последния най-добър модел на nokia с фенерче и копчета, докато китайците предлагат смартфони. Като да си купиш фабрика на осми септември. При положение че китайците вече продават автомобили с 1000 киловата зареждане, които почти премахват недостатъците на електромобилите, е най-малкото глупаво да си купиш морално остарял електромобил с под 200 kW зареждане, вместо по-евтин бензинов осмак и да изчакаш 1000-та kW
fallback
Последни