IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Американец навъртя 1.6 милиона километра и на втората си Toyota

Отличникът е изминавал средно по 146,000 км годишно с пикапа Tundra

Вече сме ви запознавали с това едричко момче - Виктор Шепърд от Луизиана, САЩ. Той купи Toyota Tundra през 2007 и за 9 години навъртя 1 милион мили, или 1,6 милиона километра. Толкова му хареса, че междувременно през 2014 си купи отново същия автомобил.
 

Tundra рекорд

Историята  толкова впечатли  японската марка, че през 2016 тя подари на големия мъж чисто нова Tundra. Но Виктор не се раздели с тази от 2014 година и я впрегна в бизнеса, който очевидно е свързан с доста пътуване.  И така тази година втората му Toyota също закова 1 милион мили или 1,6 милиона км. Решението на американеца да повтори избора на пикап се оказа брилянтен.

Toyota е наясно с репутацията на своите автомобили по отношение на надеждност и нейният маркетингов отдел се възползва от това винаги. Затова подари новата Tundra на Виктор. Неговият първи пикап все още вървеше с оригиналния двигател, трансмисия и боя. Toyota сметна, че това е добра възможност да се похвали колко здрави са колите й. Но също така, както написахме преди време, да запази автомобила на Виктор, за да провери състоянието на всички компоненти при такъв зверски пробег.

Това беше и награда за лоялността на Шепърд, тъй като той посети официалния сервиз на марката 117 пъти, за да обслужи своята първа Tundra през деветте години, необходими за изминаването на един милион мили. Колата, която Toyota му даде, беше друга Tundra с 5,7-литров V8 двигател, но от 2016 година. Тъй като Шепърд беше закупил вече  Tundra през 2014 година, той запази подарената за лична употреба, а използва другата за работа.
 

Tundra рекорд
   
         
Е, изминаха 11 години оттогава и Виктор Шепърд отново достигна един милион мили. Този път отне малко повече време, за да достигне тази фантастична бариера, защото, както както самият той призна пред автомобилен сайт - темпото на бизнеса му се е забавило през 2024. Но средният годишен пробег все още е впечатляващ: малко над 146 000 км годишно, тоест повече от 12 000 км на месец.

Виктор казва, че тази втора Tundra също е обслужвана по часовник. За навъртените 1,6 милиона километра му се е наложило само да смени алтернатора и трансмисията с нови. Това още веднъж доказва колко здрава е по-голямата сестра на Hilux. Ако Виктор успее да навърти 1,6 милиона километра и с третата Tundra, от японската марка явно ще трябва да търсят нова маркетингова стратегия, за да се повалят с качеството, което произвеждат. Ще трябва да е нещо грандиозно!

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 9 rate down comment
    #5 ( преди 4 седмици )
    Ами не е само ДВГ ами цялостното решение - пишат ти,че отказва да тегли след изтощаване на батерията която е "цели" 1.9KW - смех, смех! И над 3 тонното чудо остава с по-малко от 390к.с. от 3.4л V6... За сравнение по-лекият с около 800кг Рейнджър Раптор има-няма 405к.с. и не разчита на "зелена" порнография. Факт!
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На части има така че газ смело. 1 не е чувал за гаранция.
  • #7
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като си сменяш маслото на време и мерджа ще ги врътне стига да не прегрява
  • #6
    22 rate up comment 5 rate down comment
    До трола ( преди 1 месец )
    Човека е искал сигурна кола а не да стои и да смята колко ток има до следващото зарядно. Трансмисията бил сменил...за такива километри е нищо. Но ти продължавай да си живееш в твоя измислен свят с розови понита.
  • #5
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    И единствено Тойота постъпи безкомпромисно при такъв сериозен проблем - подмени двигателите на всички произведени автомобили, преди откриването на дефекта. Изцяло нови двигатели, не някакви ремонти и т.н. Иначе проблемът засяга много по-малък брой, но те искаха клиентите да са спокойни.
  • #4
    5 rate up comment 28 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    "другаTundra с 5,7-литров V8 " Дали и останалите две са били със същия "икономичен" двигател? Интересно колко пари е дал за гориво за тези над 3 милиона километра? То е ясно, че в сервиза е дал за смяна на консумативи почти цената на автомобила, ако не и повече.
  • #3
    5 rate up comment 29 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    "другаTundra с 5,7-литров V8 " Дали и останалите две са били със същия "икономичен" двигател? Интересно колко пари е дал за гориво за тези над 3 милиона километра? То е ясно, че в сервиза е дал за смяна на консумативи почти цената на автомобила, ако не и повече.
  • #2
    4 rate up comment 32 rate down comment
    Антитрол ( преди 1 месец )
    Тези Toyota всеки месец са били в сервиза. А на втората са и сменили дреболия трансмисията. Пропагандата гласи че това е консуматив и не е проблем за надежността!
  • #1
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Да, ама... ( преди 1 месец )
    новата Тундра от 2024г стана за смях с хибридното си задвижване и многобройните дефекти, като отказ от теглене след изтощаване на батерията, механични и други несполуки.