Пикапите са проектирани да бъдат здрави и надеждни, но малко от тях изминават повече от 300 000 км без сериозни ремонти. Според информация, публикувана в социалната мрежа Reddit, Toyota Tundra от 2019 г. е успяла да навърти близо 5 пъти повече при това само за 6 години. А по-впечатляващото е, че пикапът е с оригиналния си двигател.
Публикуваните изображения показват таблото на Tundra, на чийто километраж е посочен пробег от 878 987 мили (1 415 000 км). Няма как категорично да бъде потвърдена годината на производство, но самото табло е идентично с това на пикапа от 2019 г., което придава достоверност на публикацията.
Авторът посочва, че пикапът всъщност е купен като нов през април 2018 г., но се води модел от 2019 г. От деня на придобиване колата изминава по 12 040 мили (19 377 км) средно на месец, което прави 2800 мили (4506 км) на месец или около 400 мили (644 км) на ден в продължение на 73 месеца.
В публикацията се твърди, че пикапът се обслужва редовно в местното представителство на Toyota. Как обаче изглежда всичко това по отношение на разходите за гориво за времето и пробега? Според оригиналното съобщение, двигателят е 5,7-литров i-Force MAX V8 на Toyota. Агенцията за опазване на околната среда посочва, че версията със задно предаване на тази Tundra харчи 18,1 л/100 км в градски условия, 13,6 л/100 км по магистрала и 15,7 л/100 км комбинирано.