IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Tundra навъртя 1,5 млн км за 6 години

Пикапът от 2018 година все още е с оригиналния си двигател

Пикапите са проектирани да бъдат здрави и надеждни, но малко от тях изминават повече от 300 000 км без сериозни ремонти. Според информация, публикувана в социалната мрежа Reddit, Toyota Tundra от 2019 г. е успяла да навърти близо 5 пъти повече при това само за 6 години. А по-впечатляващото е, че пикапът е с оригиналния си двигател.


Toyota Tundra


Публикуваните изображения показват таблото на Tundra, на чийто километраж е посочен пробег от 878 987 мили (1 415 000 км). Няма как категорично да бъде потвърдена годината на производство, но самото табло е идентично с това на пикапа от 2019 г., което придава достоверност на публикацията.

Авторът посочва, че пикапът всъщност е купен като нов през април 2018 г., но се води модел от 2019 г. От деня на придобиване колата изминава по 12 040 мили (19 377 км) средно на месец, което прави 2800 мили (4506 км) на месец или около 400 мили (644 км) на ден в продължение на 73 месеца.


Toyota Tundra


В публикацията се твърди, че пикапът се обслужва редовно в местното представителство на Toyota. Как обаче изглежда всичко това по отношение на разходите за гориво за времето и пробега? Според оригиналното съобщение, двигателят е 5,7-литров i-Force MAX V8 на Toyota. Агенцията за опазване на околната среда посочва, че версията със задно предаване на тази Tundra харчи 18,1 л/100 км в градски условия, 13,6 л/100 км по магистрала и 15,7 л/100 км комбинирано.


0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Също така пише, че за гориво се изхарчени около 150 000 долара при цена три долара за галон, което е около левче за литър, сметнато по каталожни данни за най-ниският разход -този за извънградско. Както знаем този разход е само теоретичен и в реални условия зависи от това колко е тежък кракът на шофьора.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 4 месеца )
    А в оригиналната статия пишеше ли че е сменена и скоростната кутия, че ако смяна струва горе-долу колкото смяна на батерия?
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    шекерчоуу!!! ( преди 4 месеца )
    не праскай цензура като Гьобелс, ами вземи се ограмоти малко! еле па Тундра " версия със задно предаване" и 5,7-литров i-Force MAX V8!? може би са писали хората: разход на 100км при ПОЗИЦИЯ 2H...,а? А??
  • #8
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В САЩ не ползват микробуси и баничарки а пикапи вместо тях.
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    А дали е така... ( преди 4 месеца )
    Винаги ми е любопитното за какво се е използвал? Ако е за превоз на пътници (Юбер) ще вземеш лека кола, ако е за стоки ще е камион - пикап е за работа в пресечени местностти, където 6-700 км дневно си е "убийство"
  • #6
    14 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Намерих оригиналния пост в Редит. Статията е пълна измислица. В оригинала не се споменава нищо за оригинален двигател или липса на основни ремонти. Някое фенче на Тойота си е помечтало, а нашите са преписали без елементарна проверка, както винаги. Когато има достоверни такива статии, винаги има 2 или 3 основни ремонта.
  • #5
    11 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    АутоТрейдър в МТюб, новата им поредица. Тесла 90D на 700 хил. км с оригинална батерия и електромотори, зареждана между 2 и 3 пъти на ден на Суперчарджър и редовно зареждана до 100%. Никога не е влизала в сервиз за "консумативи". Собственикът казва, че само от едно такова посещение пести 500 паунда и то като абсолютен минимум. Който сменял батерии - сменял. Проблемите бяха отстранени след 85D. Оттогава колите на Тесла са милионници.
  • #4
    12 rate up comment 11 rate down comment
    До 2 ( преди 4 месеца )
    Ако сметнем разходът на пикапа на Тесла както сметнахме оптимистичните 600 хиляди лв за гориво по техническите характеристики на Тундрата, то за годишните 100 000 лв за гориво, могат да се заредят 667 000 kwh за 3 милиона километра на нощна, 400 000kWh за 1,8милиона км на дневна или 145 000kwh за 660 000км на "скъпото" на бързите зарядни станции. Ти си избери пропорцията Колко ще излезе за 1,5 милиона км. Колко батерии можеш да купиш за останалите 400 000 лева? А маслата? 150 смени.
  • #3
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Абе психо ( преди 4 месеца )
    Дай източник на информация за тази гнусна инсинуация? На по колко километри са изкарали петте сменени батерии и колко е изкарала оригиналната преди да сменят петте следващи? Аз знам за 2 сменени батерии. Първата оборотна на около 500 000 км, докато ремонтират оригиналната и я върнат отново в автомобила 100-200 000 км по-късно която изкарва до днес. Онези проблемните двигатели не се произвеждат вече 12 години. Вече се ползват като на модел 3 дори за камиона с 1,6 милиона километра гаранция.
  • #2
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Същият пробег,Тесла го прави с пет смени на батерията и осем сменени електромотора.Разхода за зареждане на бързи зарядни станции,при всекидневно 644 км.