IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как да нулирате грешките на таблото за 30 секунди без скенер

Тази процедура ще ви спести както пари, така и ценно време

Собствениците на автомобили често се сблъскват със ситуация, когато различни индикатори внезапно започват да светят на таблото, сигнализирайки за някаква неизправност. И това продължава, дори след като проблемът е решен, което налага посещение в сервиз. Има обаче начин, по който бързо и без допълнителни разходи шофьорът да се отърве от тези грешки.


табло, светлини


Обикновено професионалните диагностични устройства се използват за нулиране на грешки, но не всички собственици на автомобили имат достъп до такива устройства. Освен това посещението в сервиз може да доведе до допълнителни разходи и загуба на ценно време. Изключването на клемите на акумулатора, въпреки че изглежда универсален метод, всъщност не винаги помага. Особено когато става въпрос за нови модели автомобили, където подобна мярка често дава само краткосрочен ефект, а понякога изобщо не работи.

Ето какво трябва да направите, за да гарантирате нулиране на грешката: изключете напълно всички системи на автомобила, като се уверите, че фаровете, климатроникът и аудио системата на автомобила не работят. Това е необходимо, за да се сведе до минимум натоварването на електрониката.

След това внимателно поставете ключа в ключалката и го завъртете в позицията, където светлините светват, но двигателят не стартира. Оставете ключа в това положение за около 20 секунди, така че системата да се стартира напълно и да сканира всички сензори. Върнете ключа в първоначалното му положение, без да го изваждате, и повторете процедурата. Завъртете го отново, изчакайте същите 20 секунди и след това го завъртете обратно.

Последната стъпка от процеса е следната: издърпайте ключа от запалването, след това внимателно го поставете обратно и стартирайте двигателя. След няколко секунди грешката на таблото трябва да изчезне. Този прост метод се прилага успешно за повечето автомобили, произведени от началото на 2000-те години. Ефективността му се потвърждава от собствениците на марки като Volkswagen, Audi, Volvo, Skoda, Chevrolet и много други. Основната цел на този подход е бързо рестартиране на електронните блокове за управление, които управляват основните системи на автомобила.

Трябва да се има предвид, че този метод ще работи само при две условия: ако причината за неизправността е била отстранена преди това или ако системата не работи. Процедурата ви позволява да актуализирате информацията в паметта на контролния блок, което води до изчезване на фалшивия сигнал на индикаторите. Ако проблемът е свързан с реална повреда, която засяга функционалността на автомобила, този метод няма да помогне за нулиране на грешките.


0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Мунтиор ( преди 5 дни )
    За коли от предходни години ,важи правилото: щом работи , не пипай!
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    007 ( преди 5 дни )
    От време на време светва лампата ,че не зарежда акумулатора,включвам чистачките и след малко лампата изгасва.
  • #12
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 6 дни )
    С тия все по сложни и крехки коли, точно след 2000та, почти всеки опит за евтин ремонт в домашни условия води до репатрак и ескалация на проблемите и разходите. То като светне нещо все на пари е, ама поне ги давайте на правилния човек, ще спестите време и главоболия. Системата за цоцане на шофьорите е измислена от много добри инженери и е много малко вероятно да бъде излъгана от мен, вас Киро КарбуратУра, Иван ЖичкЪтЪ и тем подобни кръчмарски легенди.
  • #11
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Игумен Кецов ( преди 6 дни )
    Ако след тия процедури проблемът не изчезне,Бай Боре съветва:"Разменете местата на...чистачките"!
  • #10
    14 rate up comment 6 rate down comment
    dinoas ( преди 6 дни )
    Ключ? Ключалка? Това къде го има в новите автомобили? Те дори и камионите вече нямат ключалки, освен на вратата на шофьора
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    м даа ( преди 1 седмица )
    добре хейтите шугър пепи, ама да бяхте написали и нещо градивно, да покажете малко ниво в коментарите. От малкото ми опит , при някои марки имаш последователност с палиш гасиш и на контакт натискаш определен брой пъти съединителя или спирачката. На един бус ивеко ,който карах известно време знам че го има.
  • #8
    27 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    колко внимателно трябва да поставим ключа отново.
  • #7
    14 rate up comment 6 rate down comment
    back in black ( преди 1 седмица )
    какви ключове бе брат?
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До #4 ( преди 1 седмица )
    И на мен ми стана интересно. Чичко Гугъл каза, че е на Lamborghini Murcielago.
  • #5
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Този *** метод се прилага успешно за повечето автомобили, произведени от началото на 2000-те години