IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Koenigsegg кара Toyota във всекидневието си

Кристиан фон Кьонигсег се определя като фен на "Трицилиндровата лудост сутрин".

Кристиан фон Кьонигсег може да прави хиперколи, които разширяват границите на автомобилното инженерство, но до работното си място той пътува с автомобил на един от най-големите производители в света. Вместо да кара някое от собствените си творения, шведският топ-мениджър се придвижва с нещо далеч по-просто - Toyota GR Yaris, става ясно от негова публикация в социалните мрежи.


Toyota GR Yaris


Всъщност, Фон Кьонигсег става собственик на една от първите произведени бройки от модела, която по-късно продава, за да я замени с новата версия, развиваща 280 к.с. Тази мощност се осигурява от 1,6-литров турбодвигател с три цилиндъра, съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия. Тази комбинация шефът на Koenigsegg определя като "моята 3-цилиндрова лудост всяка сутрин", като не крие възхищението си от японския хот-хеч.

Самата идея, че мозъкът зад някои от най-бързите и мощни автомобили в света ще кара Toyota, за да ходи на работа, изглежда странна, но това не е първият път, в който виждаме Фон Кьонигсег зад волана на японска кола. През годините си на следването си в колежа той е карал Mazda MX-5, което го накара през 2019 година да си купи същия модел и да го използва дълго време.


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Do4 ( преди 2 месеца )
    За, теб всеки, известен, умен кара тесла да, ама не приеми го бе ставаш СКУЧЕН
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 8 ( преди 2 месеца )
    Казало кучето и си облизало газа.
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Правилно ( преди 2 месеца )
    Човек с вкус!
  • #7
    0 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хюндай I20N е колата за забавление в този клас.
  • #6
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 2 месеца )
    GR Yaris няма нищо общо с Yaris. Нито една част! GR е повече състезателна кола и е много далеч от хечбек за ходене на пазар. Където има планински пътища с повечко завои , хората са луднали по GR Yaris. За 40 хил евро имаш кеф, какъвто нормално би струвал поне 2 пъти повече.
  • #5
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Коги караха трицилиндрови Вартбурзи можеше, сега Рена, Тойоти и пр. - твърди не!
  • #4
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До 1. ВЯРВАШ ЛИ СИ? В новина от преди няколко години четем "Личната кола на Кристиан е Tesla Model S P85D (дори не е върховата 100-ица), а скоро трябва да му доставят и поръчания Model 3. Съпругата му Халдора кара Volvo XC90 и Porsche 911 Targa." Въобще няма да се учудя, да си я продал или да не си кара двете Тесли по политически причини заради Илон Мъск. Как ще коментираш тези ФАКТИ?
  • #3
    4 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    този мушморок е първия, който се подхлъзна с наложеното му отгоре поставяне на уж-стандарти ( намаляване на обема на ДВГ / по-малко цилиндри )
  • #2
    2 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Кристиан фон Кьонигсег се определя като фен на "Трицилиндровата лудост сутрин", откакто влезе в листата с платените толерасти и "започна да развива" 3 цилиндров двигател с 600 коня за суперкола. Я бягай.
  • #1
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Що не си купил Тесла? Щеше да си зарежда безплатно и да спести пари.